Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programør søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Hvad skal jeg bruge?

Jeg skal bruge en der kan designe en website med layout og det hele. Samtidig skal webside have flere inaktive funktioner så det kræves at du kan lave noget databehandling. Ret basalt kan man sige at du skal kunne alt inden for dit felt. Det jeg søger er at meget advanderet CMS system sådan at jeg kan uploade indhold til siden samt indsætte billeder og grafer og links.

Hvad går min ide ud på?

Jeg vil lave en webside der er konkurent til studi.dk og studienet.dk Deres motto er "download dine lektier" hvor jeg går i den anden grøft og vil tilbyde at hjælpe med lektierhe istedet for. Siden skal derfor opbygges med en forum. Derudover skal siden fungere som en stor vidensdatabase for alt der har med folkeskolen til og med A nivaeu på gymnasiel nivaeu. Alt indholdet til siden bliver lavet af undertegnet og er under copyright.

Hvordan skal det gøres?

Vi starter med at lave et CMS system der kan det meste. Når denne først er lavet bliver din (programørens) rolle meget begrænset. Der vil komme nogle updates der skal laves på siden engang imellem men ellers er der ikke mere arbejde i det.

Er der penge i det?

Ja det er der. Siden henvender sig til alle folkeskolebørn der kan bruge en computer (dermed fra 3 klasse af) og op til A niveau på gymnasial nivaeu. Det er mange mennesker i Danmark! Hvis siden bliver en sucess vil der komme mange brugere og planen er dermed i første omgang at sælge nogle reklamer. Når der kommer nogle penge ind kan jeg sætte plan B igang. Denne vil jeg ikke afsløre her, men det er produkter der kan sælges på siden til samme målgruppe.

Hvad er mine kompetencer?

Jeg er 24år og studere til lærer på Silkeborg Seminarium. Jeg har matematik, fysik, musik og geografi som hovedfag. Derudover interesserer jeg mig personligt i samme emner i min fritid. Og alt den viden jeg har skrabet sammen gennem tiden synes jeg er alt for god til at gå tabt. Websiden skal nemlig også bruges i forbindelse med min undervisning som kan benyttes som en henvisning til materiale for lærere.

Samarbejde?

Da programørens rolle er lidt begrænset i dette projekt. Hermed ved jeg godt at der ligger en del programerings timer i det, men efter siden først køre er den meget begrænset. Dermed tilbyder jeg en evt. programør en deal på 20% af overskudet når sådan et forefindes (gælder også ved evt salg af siden).

Min rolle er altså at fungere som lektiehjælper på forumet samt jeg står for alt indhold på siden, såvel tekst som animationer og grafik.

Dette er en god handel, men også et langsigtet projekt. Sidste bemærkning, jeg vil gerne stå for alle udgifter til webhotel indtil der kommer indtægt. Så du har intet i klemme andet tiden du har brugt.

Hvis dette kunne have interesse så kontakt mig på msn:/email: tordengok@hotmail.com

eller tlf: 28886170

Mvh Christian Bøgild

Hjejlevej 38

Silkeborg 8600

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 19:31
Jeg vil bare lige sige at det er meget, meget, meget svært at finde én der både kan designe OG programmere, i hvert fald hvis du vil have et seriøst produkt af høj kvalitet.

Jeg håber også lidt at du med ''inaktive funktioner'' har skrevet forkert.. du mener vel ''interaktive funktioner''? ;)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 6. Nov 06
Skrevet kl. 21:41
Hej,

Det var en fejl, jeg mener selvfølgelig interaktive funktioner ;) Det gik vist lige hurtigt nok!

Ang. dit første spørgsmål vil jeg da ikke umildbart tro at det skulle være svært? Jeg har selv udarbejdet et layout i html som jeg mener det skal se ud. Dog skal det tilpasses en smule, men det viser hvordan jeg gerne vil have funktionerne og hvordan de skal arbejde sammen. Det kan ske du ligger noget andet i ordet "design"?

Mvh Christian

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 22:06
Ja, det gør de fleste vist. Når du siger "designe en website" er jeg ret sikker på at de fleste tror du mener at man skal kunne designe. Grafisk.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 6. Nov 06
Skrevet kl. 22:11
Okay i så fald vil jeg gerne pointere at med "designe" men jeg bare sætte CMS systemet op på et layout jeg har lavet. Sorry for misforståelserne ;)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)