Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo i email??

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra 90292 Los Angeles
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Patrick Rasmussen:

Ja jeg ville også overveje at droppe logoet eller få det komprimeret ned... 

Personligt har jeg ikke logo, da jeg syns det er irriterende :)

Nu jeg tænker nærmere over det, er det jo et spm. om HVAD man konkret vil have logoet til at gøre ...

Altså om man bare enormt gerne vil have sin modtager til at "huske" ens logo - eller om det er i et nyhedsbrev hvor man gerne vil have folk til at klikke på det, for at komme til en tilbudsside eller andet ...

Men da virker et alm. tekstlink nok i virkeligheden bedre - fordi vi ved, at når noget er skrevet med blåt og understreget, kan man klikke på det ;-)

Det samme gælder ikke nødvendigvis for billeder /logoer ...

Hvis det er for at få mailen til at ligne det gode gammeldags "firma-logo-brevpapir", så er logo IMHO en fin idé - men om man nødvednigvis sælger mere / bliver taget mere seriøst af den grund ... hmmm ... probably not.

Kontakt-info som alm. tekst er langt henad vejen er alt rigeligt til forretningskorrespondancer - gem logo, billeder og banjo til nyhedsbreve og tilbud i form af nydeligt opsatte pdf'er og den slags.

Så måske .... er  opsætning af logo-dims til udgående emails, i virkeligheden bare en slags - overspringshandling ? Devil

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger også lidt med i tråden for jeg vil gerne have logo i mine sendte mail

Men jeg kan ikke se om jeg har Microsoft Outlook eller Outlook Express hvordan kan man se det ?

I toppen af min mail står der windows mail ?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)