Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Elektriker på nettet - hvordan skal det gøres?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal i morgen til møde med én elektriker, mindre firma med 5-6 biler, de vil gerne have lidt mere gang i deres hjemmeside. Men må jo indrømme det ikke er helt mit område, dels har jeg aldrig lavet for en elektriker før og dels har jeg aldrig købt mig til den ydelse. Men jeg har brainstormet lidt:

• Et par former for guides hvor man kan være den besøgende behjælepelig. Noget om hvordan man kan se om ens installationer er helt i skoven i forbindelse med brandsikkerhed osv. Har i nogen ideer til hvad det ellers kunne være?

• Tradtionelt SEO optimering

• Call-to-action på alle sider. Book én elektriker nu. Hvor man lige udfylder navn, adresse, tid og telefon nr. Eller noget i den stil.

• Eksempler udførte opgave. Fra A-Å. Hvordan der tages hensyn til resten af boligen osv.

• Priser - Gennemskuelighed - ved ikke hvor vild han er med.

Har I nogen ideen? Så er de velkommen....

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 18:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tja... administrationen af det er nok lidt krævende, men jeg ville mene at online booking af en elektriker er interessant.
Men det ville jo kræve at det virker og at elektrikeren har muligheden for at overholde det, når man booker en tid. Hader selv at skulle bruge en halv dag på at vente på en håndværker :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 19:26
Prøv at se på www.timitech.dk

Dem har jeg brugt pga. den ''direkte-til-action'' hjemmeside og fik en person ud i løbet af 6 dage fra min henvendelse.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 19:28
Et par former for guides hvor man kan være den besøgende behjælepelig. Noget om hvordan man kan se om ens installationer er helt i skoven i forbindelse med brandsikkerhed osv. Har i nogen ideer til hvad det ellers kunne være?

Den slags findes allerede på Sikkerhedsstyrelsens website (som i øvrigt er en gammel kunde :).

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 19:53
Hej Nico,
Ja det ville jo ikke været tosset, men tror måske det er lidt for krævende. Men sådan en lidt psudo-ting hvor man kan sige hvornår man gerne vil, og så få en bekræftele på hvornår det er til.

Hej Lars,

Ja den har jeg luret på - dog godt nok lidt en underlig navigering, men der er noteret en række gode ideer derfra.

Hej Uffe,

Tak for henvsisningen, der kan man sikkert finde lidt inspiration. Bare fordi det er et sted, kan det jo også være ét andet sted, men specieltaget billeder osv.

Tak for jeres ideer.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:01
På en håndværkers hjemmeside ville jeg som kunde gerne se fotos og miniCV af medarbejderne, så jeg ved, hvem der kommer/har været i mit hus, og så jeg ved om arbejdet er udført af en lærling eller mester selv.

Desuden vil jeg gerne se referencer og specialer.

Kunne det være en idé med et inspirerende tilbud på forsiden - f.eks. en fugtstyret ventilator eller en lysdæmper?

Skal selvfølgelig kunne udskiftes jævnligt, men måske kunne det minde mig om, at sådan én mangler jeg da vist nok også.

mvh Hans

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 00:21
Hvad med sådan en "spørg elektikeren" klumme
Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 00:34
Der burde laves en art "Elektri-cam"...kunne for så vidt gælde inden for alle brancher, således at håndværkerens besøg registreres tidsmæssigt: Elektrikeren kan garantere kunden, at der ikke tages ekstratid eller faktureres lidt for mange "to-min.-registreres som en påbegyndt time-betalinger".

Måske en GPS der viser privat/erhvervskunden, at håndværkeren er der, hvor han skal være - på netop det tidspunkt han skal være der. Big Brother lugter det lidt af...men også af tryghed for kunden.

Du laver naturligvis en slags skattekort på hjemmesiden, hvor man kan følge hele molevitten live...
Gad vide om der er nogen, som gider at arbejde under sådanne forhold...
"Elektri-cam - giver et lille stød, når din elektriker er på afveje"

Mvh.
René

Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:58

Jeg har også lavet hjemmeside til en elektriker.

Faktisk er det et nyt koncept - De Grønne Elektrikere.. De kører ikke i biler men kun på deres cykler i københavn ud til kunderne. De havde behov for at få en hjemmeside til at oplyse deres kunder om deres målsætning, og jeg har lavet lidt design og er igang med at udvide den i et naturligt tempo..

Umiddelbart tror jeg desværre ikke en elektriker hjemmeside har behov for så mange guides og priser nok svære, fordi meget bliver lavet på tilbud. Når folk skal bruge en elektrker, er det vigtigste at de kan finde deres telefonnummer, så de kan ringe og bestille.. Eventuelt læse lidt om virksomheden..

Du kan se De Grønne Elektrikers hjemmeside her: www.degroenneelektrikere.dk

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 14:03

Patrick Nielsen:

Jeg har også lavet hjemmeside til en elektriker.

Faktisk er det et nyt koncept - De Grønne Elektrikere.. De kører ikke i biler men kun på deres cykler i københavn ud til kunderne. De havde behov for at få en hjemmeside til at oplyse deres kunder om deres målsætning, og jeg har lavet lidt design og er igang med at udvide den i et naturligt tempo..

Umiddelbart tror jeg desværre ikke en elektriker hjemmeside har behov for så mange guides og priser nok svære, fordi meget bliver lavet på tilbud. Når folk skal bruge en elektrker, er det vigtigste at de kan finde deres telefonnummer, så de kan ringe og bestille.. Eventuelt læse lidt om virksomheden..

Du kan se De Grønne Elektrikers hjemmeside her: www.degroenneelektrikere.dk

Den var ny (for mig) - super ide og super side :-D

De bedste kaffe hilsner
Søren

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)