Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen lidt ekstra penge

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Sikke noget vrøvl Henrik.

Der er ingen som ønsker frivilligt at betale for ubrugelig trafik på siden.

Om det er ulovligt ved jeg ikke, men uetisk er det helt klart i mine øjne.

Mvh

Jesper

På denne super fede side pengepaanet.com - bliver der fortalt at man kan tjene penge på sine youtube-klip efter at man har kvalificeret sig - og det kan man meget hurtigt blive ved at tilmelde sig sådan et klip-på-et-link-program.

Der står også at 100.000 visninger giver 5000 kroner. Så hvis man bruger dette system og lad os lege lidt med at man kan får 10.000 klik på sin video per dag så er det 10.000*365 = 3.650.000 visninger om året - divideret med 100.000 og gang det med 5.000 kroner så får du et beløb på 182.500 kroner det er sgu da et meget fedt beløb at få udbetalt.

Men nu tror jeg dog ikke at dette er tilladt i Youtubes partnerprogram for ellers havde jeg da ikke noget imod at betale nogen penge for at få en masse ubruglig trafik på mine videoer. Youtube vil nok meget hurtigt få mistanke om at der er noget galt hvis en video får 10.000 unikke hits om dagen, og alle seererne går væk fra videoen efter 20 sekunder, og ikke efterlader sig nogen kommentar O.S.V

Det jeg ville illustrerer var bare at man godt kan sætte nogen scenarier op hvor det giver mening at betale for ubruglig trafik.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 18:57

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Det jeg ville illustrerer var bare at man godt kan sætte nogen scenarier op hvor det giver mening at betale for ubruglig trafik.

Ja, hvis man ikke lige kigger på den etiske side af det. Spørgsmålet er, om man er indstillet på at tjene penge på en måde, som de der betaler pengene ikke har noget ud af.
- ja, og så er spørgsmålet selvfølgelig også, om man kan finde en måde på det, hvor man ikke bryder partnerskabsaftaler, men det tager jeg for givet, at trådstarter har tjek på?

mvh Hans

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 20:00

Info til mig tak (:

Fra Randers
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 16:25
Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 18:31

Det er bestemt ikke ubrugeligt traffik annoncørene får. Hvis de ikke syntes det er det værd betaler de jo ikke. Så i skal nok se at trafikken bliver brugt til mange ting som bedre alexa rang, flere besøgende = flere penge ved et salg af sitet, osv osv. Den såkaldte "ubrugelig" trafik er ikke så ubrugelig igen. 

Tilmeldt 17. Nov 09
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 21:28

Det er helt rigtig thomas gravesen og hvis nogle skulle være interesseret har jeg en side til salg med 500 medlemmer på fra hele verden.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:10

Thomas Gravesen:
Det er bestemt ikke ubrugeligt traffik annoncørene får. Hvis de ikke syntes det er det værd betaler de jo ikke.

Jo, hvis de er blevet lokket med på falske forudsætninger og ikke ved bedre.

Thomas Gravesen:
flere besøgende = flere penge ved et salg af sitet

Så får man altså flere penge for sitet, på baggrund af antallet af besøgende - det er fint nok, hvis man husker at gøre køber af siden opmærksom på, at de besøgende er "købte klikkere" - ellers er det jo bare at sende regningen for de værdiløse klik videre til en ny uinformeret betaler.

Jeg vil nok engang advare mod denne forretningsform. Selvom den muligvis ikke er ulovlig, er den klart moralsk forkastelig.

mvh Hans

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:14

Thomas Gravesen:

Det er bestemt ikke ubrugeligt traffik annoncørene får. Hvis de ikke syntes det er det værd betaler de jo ikke. Så i skal nok se at trafikken bliver brugt til mange ting som bedre alexa rang, flere besøgende = flere penge ved et salg af sitet, osv osv. Den såkaldte "ubrugelig" trafik er ikke så ubrugelig igen. 

Så håber jeg, at du køber nogle sites fyldt med "brugbar" trafik, som konverterer som om jorden brændte!!!

Side 5 ud af 5 (48 indlæg)