Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor grimt kan det blive?

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)
Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj, hvad ville du sige med det link?

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 23:08

Hi, hi, Von vorre.

Vil det sige at en side også downloader hurtigere?

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 23:13
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ingen reklamer = mindre load tidSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 23:22

Tak for infoen Lasse. Wink Det vil jeg da undersøge nærmere.

Ellers håber jeg Amino finder andre løsninger på indtjeningsmulighedder og servicer, så vi ikke får flimmer for øjnene og kan bevare brugervenlighedden her på sitet.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:44

Hulahoppigen:

Nicolaj, hvad ville du sige med det link?

At reklamer ikke er en ny opfindelse.

Det gode ved Amino er at man kan betale for at vælge reklamerne fra, den service tilbydes faktisk ikke ret mange steder. Jeg ville selv vælge en side som Amino fra, hvis ikke muligheden for plus var her, da jeg ikke gider kigge på den overdrevne annoncering. Tilgengæld kan jeg ikke se problemet, når man kan vælge at blive betalende bruger og undgå visningerne.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 23:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hulahoppigen:
Ellers håber jeg Amino finder andre løsninger på indtjeningsmulighedder og servicer, så vi ikke får flimmer for øjnene og kan bevare brugervenlighedden her på sitet.

Har du nogle ideer ? Jeg vil stadig mene man må leve med det hvis ikke man vil betale, tænk du på hvor billigt det er ikke bare at slippe for reklamer men mange af de andre fordele du også får!

/allan

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 00:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Undskyld jeg siger det, men nogle folk, uden at nævne navne, er godt nok forkælede. En side som Amino koster formentlig på den gode side af 100.000 kr. at opretholde hver måned. Det bliver gjort, så du og jeg kan sidde her og nyde en overflåd af gode og brugbare informationer for alle, der ønsker at starte egen virksomhed.

Hvis I oplever reklamerne som aggressive eller overdrevne, så kan jeg kun opfatte det som et udtryk for, at I overhovedet ikke færdes andre steder på nettet. Det er set langt værre. Desuden er det her et forum for forretningsfolk, og Amino crew og ikke mindst Martin Thorborg er også forretningsfolk.

Hvis det var jeres egen side, som havde mange besøg og stort indtjeningspotentiale, ville I så fravælge pengene (til driften, udvikling og egen lomme), af etiske årsager? 'Nej, vores side skal være reklamefri, men stadig have kapacitet til 100.000-vis af besøg hver måned'. Det kan ikke lade sig gøre, og det lader sig ikke gøre andre steder på nettet. Det er vel også årsag til, at vi ikke hører om konkrete eksempler på bedre implementering af reklamer på nettet.

Summa summarum: Put up, shut up - or buy Amino Plus. Så simpelt er det. Aminos stabilitet, design og funktionalitet er ikke noget, Martin Thorborg lige har hevet ud af luften. Amino er et direkte resultat af hårdt arbejde fra personalet bag, og jeg synes faktisk det er på grænsen til respektløst, når folk tuder over, at disse mennesker skal belønnes og have brød på bordet.

Jeg er ikke Plus, og jeg ænser stort set ikke reklamerne. Forstår som sådan heller ikke, hvad det egentlig er folk taler om. Indholdet er slet ikke forstyrret af reklamerne, og det er dét jeg ligger vægt på. Jeg synes faktisk EPN er en fin avis, så det generer mig ikke, hvis jeg ved et tilfælde havner på deres side.

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 00:10

Nicolaj, jeg er illustrator / grafiker / webdesigner, så det hænder jeg også selv laver reklamer.
Som almindelig bruger, har jeg sådan set ikke noget imod reklamer, men alt med måde. Her på amino er man gået amok i disse.

Allan: Der er jo flere slags modeller man kan anvende og den der benyttes her på Amino, er jeg ikke så stor tilhænger af.
Man tilføre ulemper og beder så brugerne betale for at slippe for dem. Det ser jeg som lidt en negativ metode.
Hvis nu man udviklede en anden model hvor alle så de samme reklamer, men at de var mere moderate og ikke så råbene som nu. Til gengæld kunne man så tilbyde pluskunderne andre ting. Det kunne f.eks. være rabatorninger på messer, fordrag, netværksgrupper osv. Jeg forstiller mig at alle havde det samme udgangspunkt og dem der så ville være plus fik ekstra fordele.

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Skrevet kl. 00:26

BZR: Jeg har forståelse for, at der skal tjenes penge på sitet. Det er mere den metode der bruges og at man ikke fra starten har udtænkt strategien. Når sitet forringes gradvis, finder jeg det ærveligt. Ja, man kan betale 1000 kr. og "komme ind i varmen", men det er nu ikke kun plusbrugerne der bidrager til sitet. Den største gruppe er nok dem der ikke betaler. Spørgsmålet er så om +fordelene er attraktive nok i forholdet til prisen.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:37

Hulahoppigen:
Man tilføre ulemper og beder så brugerne betale for at slippe for dem. Det ser jeg som lidt en negativ metode.

Det er det jeg mener, hvis du prøver at regne på hvor mange positive tips, mulighed for at netværke, timer du bruger på amino ja og en masse andre fordele vil du opdage beløbet vi her snakker er meget lille ...

/allan

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)