Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad gør jeg forkert?

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en der nævner i tråden her, at bygge et personligt brand op. Det synes jeg er en mægtig god idé. Jeg vil gerne hjælpe dig med at sætte en wordpress side op, hvis du ikke selv kan.

Du må jo lige smide en besked på skype, hvis det er ;-)

Mvh. Frederik Grønholdt Petersen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:20

Jonathan Hansen:

er jeg ikke gammel nok til :) 

Hvordan kan man ikke være gammel nok til at købe noget for 1.200 og sælge det for 30.000? ;-)

Det handler om at lære et marked at kende, og så have lidt penge at investere/satse.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og for lige at vende tilbage til dit oprindelige spørgsmål om hvordan du skal kunne sælge noget til Amino'erne..

For mit vedkommende skal du kunne matche leverandører som LOMAX og Lyreco for at komme i betragtning til at jeg vil købe mine kontorartikler hos dig.

Når jeg løber tør for toner til printeren, kuglepenne eller notatblokke plejer det at være et af de to steder jeg handler.

Ikke nødvendigvis fordi det er billigst, men fordi det er det nemmeste at bestille det der og modtage det med pakkeposten næste morgen på kontoret. Smile

Så du skal have et meget bredt udvalg og dag-til-dag levering for at kunne komme på tale som leverandør her.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 14:05

Anders Christensen:
Så du skal have et meget bredt udvalg og dag-til-dag levering for at kunne komme på tale som leverandør her.

har et par tusinde produkter. og ALTID dag-til-dag levering

.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 14:09

Jonathan Hansen:

Anders Christensen:

har et par tusinde produkter. og ALTID dag-til-dag levering

Det er jo fint nok, men hvis jeg skal kæmpe for at finde ud af hvor det er du har dine produkter er du jo lige vidt...

Jeg gider f.eks. ikke ringe til dig eller sende dig en mail for at høre om du har det jeg mangler, når jeg blot kan logge ind hos Lomax og bestille det hele der i et hug.

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 14:12

ja, kan jeg godt se...

jeg har desværre ikke mulighed for at lave en website, og tilføje 5.000 produkter til den :)

arbejder på at finde en anden idee til at sælge, i form af nogle "afkrydsningslister" med produkter :)

.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Skrevet kl. 15:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonathan Hansen:

ja, kan jeg godt se...

jeg har desværre ikke mulighed for at lave en website, og tilføje 5.000 produkter til den :)

arbejder på at finde en anden idee til at sælge, i form af nogle "afkrydsningslister" med produkter :)

Undskyld men du får det lige råt for usødt :

I 2010 tror jeg ikke afkrydsningslister er noget du sælger voldsomt meget med, for at sige det pænt.

Det havde sikkert fungeret fint i 1987 før internettet blev udbredt, men hvis du vil slås med de andre kontorartikelleverandører må du altså tage kampen op med dem på deres slagmark, og ikke opfinde den dybe tallerken fra 1700-tallet igen.

Jeg tror ikke du kommer nogen vegne hvis det er den måde du vil ud og sælge dine ting.

Internettet ser (heldigvis) ikke ud til at være en døgnflue og du flytter næppe folk der handler ting online over til den besværlige process med at handle offline på sådanne indkøb som kontorartikler nu engang er.

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 16:11

så kom der info om mig på profilsiden

.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)