Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad gør jeg forkert?

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonathan Hansen:
har cirka 50 - 100 andre lommeregnere, du siger bare til :)

Du er sgu skarp nok :o)

Jeg bruger denne: http://ef.dk/?pagetype=book&vareid=250018

Jeg har stadig 3 - 4 stykker liggende rundt omkring, men stik mig bare et godt tilbud på 5 mere. Jeg kender kostprisen, og den er jeg ikke bange for at bruge til at få en ordentlig pris hos min nuværende leverandør, så det skal være godt :o)

Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvor gammel du er, og hvad din rolle egentlig er for det firma. Er du ansat som sælger og godt kunne bruge lidt flere kunder. Eller er du i famile med indehaveren, og hygger dig med at skubbe lidt varer afsted, der har stået lidt for længe?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 20:13

igang:
Jeg har lidt svært ved at finde ud af hvor gammel du er, og hvad din rolle egentlig er for det firma. Er du ansat som sælger og godt kunne bruge lidt flere kunder. Eller er du i famile med indehaveren, og hygger dig med at skubbe lidt varer afsted, der har stået lidt for længe?

svarer jeg meget gerne på, i en PM

.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:14

Hej

Først har du fået nogle rigtige gode svar....og jeg kan ikke overgå dem.

Men vil lige tiføje, når jeg køber ind, så er det gerne noget med, at der er et super tilbud i lidl fx. som jeg lige falder over, når jeg er nede og handle.

Jeg kommer sjældent i boghandler eller steder der handler kontor artikler. Og det er fordi at de typisk ligger meget over den pris jeg skal betale det andet sted,

Skal jeg handle på nettet, så skal man jo generalt købe for over et vist beløb, for at have tjent, fragten ind. Og kommer der en her og smidder kun et produkt ind, hvor jeg ærligt ikke fatter, hvad jeg skal bruge x antal til. så mister man desværre et salg.

Og vedr. de lommeregner, så smidder mange af mine leverandører dem desværre i nakken på mig, når jeg handler....hvilket så også gør at jeg har anskaffet mig en hjelm. Men ellers så bruger jeg 2 HP'er,  og det er fordi at de har omvendt notation, der lettere når jeg hurtigt skal regne tilbud ud. Og kunne aldrig falde mig ind at anskaffe mig en billig, da den vil koste ekstra papir.

/Kenneth

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonathan Hansen:

Hvorfor holde det skjult? Så længe du ikke vil oplyse hvem du er og hvem man handler med får du ikke ret mange kunder. 

Jeg gætter på det er fordi du er ung, men se lidt rundt på amino, vi har mange unge talenter, både millionærer og dem som først lige er ved at starte op.

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 20:17

.

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 20:19

Martin Tygsen:
Hvorfor holde det skjult? Så længe du ikke vil oplyse hvem du er og hvem man handler med får du ikke ret mange kunder. 

Jeg gætter på det er fordi du er ung, men se lidt rundt på amino, vi har mange unge talenter, både millionærer og dem som først lige er ved at starte

jeg holder det ikke hemmeligt.

men jeg vil helst ikke oplyse mine personlige informationer på et åbent forum hvor alle og enhver kan se dem :)

jeg skriver det meget gerne i en PM.

ang. millionære, så har vi jo Simon her inde og en del andre. 

.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:28

Martin Tygsen:
Jonathan Hansen:

Jeg gætter på det er fordi du er ung, men se lidt rundt på amino, vi har mange unge talenter, både millionærer og dem som først lige er ved at starte op.

Jeg er helt enig med Martin.

Hvis det virker, som du forsøger at skjule eller dække over noget; eller at der er et eller andet specielt og måske ufordelagtigt forhold gældende, er jeg som potentiel kunde surfet videre til en shop, hvor jeg kan se, hvem jeg handler med.

Der er masser af unge iværksættere på Amino. Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:29

Jonathan Hansen:

den har jeg også til salg. :)

Det ved jeg. Ud af fra dit udvalg kan jeg regne ud hvor I køber jeres varer, og kender derfor også lidt til jeres store udvalg.

Med mindre du ikke har ret meget andet at lave, behøver du ikke bruge tid på at give mig et tilbud. Jeg giver ikke meget mere end kostpris i dag, så der vil ikke være meget at tjene på mig.

Du behøver ikke at skrive dine oplysninger hvis du ikke vil ud med dem. Men det vil gøre det lettere at få et salg igennem, hvis man ved hvem man handler med. Grunden til at jeg spurgte var, at hvis du var ansat som en slags junior sælger eller andet, ville jeg da gerne hjælpe dig ind til nogen af mine kunder. Der er flere af dem, er gode "begynder kunder" for en ny sælger. Men jeg havde ikke lige set at du holdt til i Jylland. Der er afstanden nok lidt for stor.

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 20:32

igang:
Det ved jeg. Ud af fra dit udvalg kan jeg regne ud hvor I køber jeres varer, og kender derfor også lidt til jeres store udvalg.

hvordan kan du vide hvor vi køber ind henne?Huh?

.

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 20:36

Jonathan Hansen:

hvordan kan du vide hvor vi køber ind henne?Huh?

Det kan jeg selvfølgelig heller ikke præcist. Men mig bekendt er Relief ikke et mærke man køber ind alle steder, og derfor er det ikke svært med udelukkelsesmetoden. :o)

Side 2 ud af 3 (28 indlæg)