Hejsa Amino! Jeg har nu besluttet mig for at sælge http://voucherx.net/ . Konceptet med siden er at CPAlead giver dig penge når dine brugere deltager i surveys, og du giver så dine bruger det antal % af beløbet som du synes de skal ha' :) Lige nu kører jeg med en 50 point registrerings bonus. Det vil svare til $5. Brugerne skal op på 200point før de kan blive betalt, så du vil minimum få 75kr i overskud pr. bruger (175kr indtjent på brugeren - 100kr betaling til brugeren) Der er kun 22 medlemmer på siden lige pt, og den blev startet Tirsdag 1. Juni. Der følger et admin panel med, så du nemt kan se hvor mange medlemmer siden har, hvor mange point de har og en del andre statistikker. Og så kan du også nemt ændre folks antal point. Det er en international side. Spørgeskemaerne bliver leveret af CPAlead, som har rigeligt med spørgeskemaer til de fleste lande i verdenen. Aktionen slutter fredag. 11 Juni. Mindste prisen er 150, DKK Er der andet, spørger i bare :) |
Hvis du siger man tjener 75 kroner på en bruger som når 200 point, så giver det jo underskud, da de får udbetalt 20 dollars / 125 DKK?
Er det bare mig som er lidt skævt på den?