Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af http://voucherx.net/

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Amino!

Jeg har nu besluttet mig for at sælge http://voucherx.net/ . Konceptet med siden er at CPAlead giver dig penge når dine brugere deltager i surveys, og du giver så dine bruger det antal % af beløbet som du synes de skal ha' :)

Lige nu kører jeg med en 50 point registrerings bonus. Det vil svare til $5. Brugerne skal op på 200point før de kan blive betalt, så du vil minimum få 75kr i overskud pr. bruger (175kr indtjent på brugeren - 100kr betaling til brugeren)

Der er kun 22 medlemmer på siden lige pt, og den blev startet Tirsdag 1. Juni.

Der følger et admin panel med, så du nemt kan se hvor mange medlemmer siden har, hvor mange point de har og en del andre statistikker. Og så kan du også nemt ændre folks antal point.

Det er en international side.

Spørgeskemaerne bliver leveret af CPAlead, som har rigeligt med spørgeskemaer til de fleste lande i verdenen.

Aktionen slutter fredag. 11 Juni.

Mindste prisen er 150, DKK

Er der andet, spørger i bare :)

:o) 

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 14:29

Hvis du siger man tjener 75 kroner på en bruger som når 200 point, så giver det jo underskud, da de får udbetalt 20 dollars / 125 DKK?

Er det bare mig som er lidt skævt på den?

Tilmeldt 10. Apr 10
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 14:31

Altså når de når 200 point skal de ha $20. Men på det tidspunkt har du tjent $35 på den kunde så du får 75kr i overskud på den bruger :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 14:35

Hvor ofte kommer der nye surveys og hvor ofte og hvordan modtager man betaling fra CPALead?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 14:37

William Frost:

Altså når de når 200 point skal de ha $20. Men på det tidspunkt har du tjent $35 på den kunde så du får 75kr i overskud på den bruger :)

Okay, det giver også mere mening :)

Og som Nicolaj siger, hvor ofte får man betaling?

Tilmeldt 10. Apr 10
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 14:40

Your payment schedule is: NET30

NET30 means that you will be paid at the end of the current month, for last month's earnings.
Example: You get paid at the end of February for earnings generated in January

Det er kopieret direkte fra CPAlead :)

Og der kommer stort set nye surveys hver dag. Men det skifter lidt. Eks. den 3juni kom der 14 nye surveys, igår kom der 0. Men CPAlead har generalt et stort udvalg af surveys, og de kan ALLE sammen bruges til cashback, så de passer perfekt til sidens formål :)

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 14:41

Det lyder jo som en ganske interessant side.... Så jeg kan ikke lade være med at spørge hvorfor du sælger?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 14:43

hej William.

du har for ikke så mange dage siden, spurgt efter et navn til denne side fordi det var alt du manglede for at starte den op.

det du mener med at starte den op, er det at du sælger den?

og er de tilmeldte, ikke bare dine venner? 

.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:46

Jeg byder 151 kroner ;)

Tilmeldt 10. Apr 10
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 15:00

Jonathan Hansen:

hej William.

du har for ikke så mange dage siden, spurgt efter et navn til denne side fordi det var alt du manglede for at starte den op.

det du mener med at starte den op, er det at du sælger den?

og er de tilmeldte, ikke bare dine venner? 

Hejsa Jonathan.

Min idé med at starte den her side op var ikke at sælge den.

Men jeg sælger den fordi at jeg ikke lige umiddelbart har lyst til at drive forretning på nettet. Jeg har travlt med eksamener , og så går det jo snart hen og bliver sommerferie, og der er jeg stort set ikke hjemme og har ingen bærebar jeg kan tage med til at vedligeholde hjemmesiden (dvs. betale brugerne der når de 200point)

Jeg håber det var svar nok :)

Side 1 ud af 6 (55 indlæg)