Hej Er der aminoer, som har erfaringer med ovenstående inkassofirma? Er de dygtige (kommer pengene ind)? Er de ordentlige (bruger de kuglepen eller kølle)? Bliver jeg snydt af dem, hvis jeg lader dem inddrive mine tilgodehavender? mvh Hans |
Erfaringer med Transcom CMS?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Ikassofirmaer er pålagt nogle regler for hvad de må og ikke må og gør din kunde indsigelser mod regningen så kan de ikke gøre meget. Så skal du til at lege med advokater og retsager. Men om Transcom på det område er bedre end andre, tør jeg ikke sige. Umiddelbart vil jeg tro, at enten så betaler folk når der dumper en rykker fra et inkassofirma ind, eller også så betaler de ikke uanset hvad du kaster efter dem af skrivelser, trusler, advokater mm. Nogen mennesker er bare underlige... |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
![]() Var mit svar så godt at det automatisk blev dublikeret? Underligt... Edit: ...og man kan så ikke slette selve svaret kun indholdet. Pokkers ![]() |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Hej Hans Jeg kender dem fra indersiden, da jeg arbejde som afdelingschef i Transcom CRM. - søsterselskabet. Det er efter min mening gode folk og gode processer for inkasso - inklusiv venlige påmindelsesopkald, venlige besøg og respekt for indsigelser. Dine kunder bliver behandlet på en ordentlig måde, og samtidig kommer pengene ind, hvor de kan. Hilsen Anders |
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Jeg er i øvrigt helt enig med Nicolai. Folk bliver enten skræmt så snart de ser at man har sendt en regning videre til et inkassobureau, hvorefter de betaler, eller alternativt kender de systemet så godt at de blot gør en indsigelse og håber at du ikke gider gå i retten med sagen (eller fordi de føler sig sikre på at vinde en eventuel retssag). Det er alt for let at være dårlig betaler |
Indtil videre har de ikke kørt nogle sager for os, men de virker utrolig dygtige, de er til at snakke med og de svarer gerne på "dumme" spørgsmål. |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)