Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lokale-hvor henne??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er helt ny herinde, så bær over med mig hvis jeg skriver indlægget forkert eller forkert sted....

Jeg leder med lys og lygte efter et fødevare godkendt lokale til opstart af virksomhed, har indrykket en annonce  under "lokalebørs" men intet resultat....

Har søgt på nettet via diverse site´s og mæglere- men intet....

Så hvis nogen har eller "kender nogen  som kender nogen...." der har et lokale til leje eller et godt forslag til hvor jeg finder mit fremtidige lokale tager jeg gerne i mod forslag/idéer herom...

Er ikke så kræsen med beliggenhed, størrelse osv, det skal bare være rimeligt billigt og godkendt til fødevarer, også gerne på privat grund.

Håber på et par gode råd....

Hilsen W.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 21:59

Hej Westphal

Der findes en del gode lokaler - men måske det var en ide at skrive hvor du bor og hvilken størrelse du havde i tankerne.

Det der med godkendelse til fødevarer er også et bredt begreb.
Skal du bare ompakke emballerede varer eller skal du slagte en ko :-D

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:23

Tak for det hurtige svar

Jeg er fra Albertslund...

Og jeg skal bruge lokalerne til producering af kager samt alm. fødevarer (Catering/kager)

Størrelses mæssigt er det vel  max 150 kvm....

Hilsen W.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 15:16

westphal:

Tak for det hurtige svar

Jeg er fra Albertslund...

Og jeg skal bruge lokalerne til producering af kager samt alm. fødevarer (Catering/kager)

Størrelses mæssigt er det vel  max 150 kvm....

Hilsen W.

Jeg kender desværre ikke til noget i det område. Men når det er produktion af kager så er der temmelig mange krav. Da det er dig der har ansvaret og ikke udlejer vil jeg foreslå at du kontakter din lokale fødevareregion og får klarlagt hvilke krav der skal overholdes og derefter sammenholder disse med de lokaler som du finder.

Håber du finder hvad du søger.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)