Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil gerne skrive en "blog-artikel" omkring stress, (alvorlig stress), hvis nogen kan bruge dette.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Indlæg ialt: 912
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har i nogle af mine tidligere indlæg skrevet lidt om at jeg har været igennem en meget vanskelig periode, hvor jeg gik helt ned med flaget og havde meget svært ved at tro på at det nogensinde kunne blive godt igen.

Jeg var simpelthen gået alvorligt ned med stress, panikangst og depression.

Hvis nogen kunne have interesse i at få et indlæg omkring mine oplevelser, så vil jeg gerne melde mig til at skrive et seriøst og personligt indlæg til en seriøs blog.

Lad mig høre fra jer hvis det kunne have interesse.

PS. jeg har det rigtig godt i dag og er snart oppe på 99% igen. (Jeg mener aldrig at man kan komme tilbage med 100% uformindsket styrke efter sådan en oplevelse).

Mvh

Lars Hyldegård

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 20:44

Hej Lars,

Det kunne være fedt hvis du ville lave et indlæg på min blog Kristoffer-hjerrild.dk ? Det er en blog hvor en masse iværksætter samles og skriver indlæg :) 

Ser frem til at høre fra dig

Du kan evt. skrive til min mail kontakt@kristoffer-hjerrild.dk

Venlig hilsen

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:47

Hej Lars

Hvorfor laver du ikke din egen blog herinde?

Jeg har ihvertfald lagt mærke til at du virker som en interessant fætter, der har nogle gode input. Så det ville sgu undre mig hvis ikke du har mere end ét spændende blog-indlæg i bøssen :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 20:51

Lars Hyldegård:
PS. jeg har det rigtig godt i dag og er snart oppe på 99% igen. (Jeg mener aldrig at man kan komme tilbage med 100% uformindsket styrke efter sådan en oplevelse).

Jeg er uenig. Ved at du tager en beslutning om, at du vil kæmpe dig tilbage, starter du fra 100%. Det vil sige, at du lige nu er på 199% i mine og andres øjne.

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 20:52

Hej Kristoffer,

Tak for dit svar.

Jeg besøger faktisk din blog i ny og næ, så den er ikke ny for mig Wink

Jeg vender "frygteligt" tilbage til dig.

Mvh

Lars Hyldegård

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 20:55

Hej Fama,

Tak for de pæne ord Embarrassed

Tanken om min egen blog er også interessant, men ved ikke om jeg ville kunne bruge den tid på den som ville være nødvendig.

Og jo, jeg tror bestemt at jeg har mere end et skud i bøssen Smile

Hav en rigtig god aften.

Mvh

Lars Hyldegård

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 21:01

Hej BZR,

Hehe, det lyder til at du bruger en lidt speciel matematisk formel i det her tilfælde Smile

Sagen kan jo anskues fra mange forskellige vinkler og jeg er helt klar over at mange vil sige at man kommer styrket ud i den anden ende, (hvis man kommer ud).

Ovenstående er også korrekt på mange punkter, men jeg påstår stadigvæk at man aldrig ville kunne holde det samme antal "bolde" i luften på samme tid.

For mig personligt er jeg kommet ud på den anden side som 105% menneske og 95% erhvervsaktiv.

Men læs meget mere når jeg finder en god blog og finder tiden til at få sat mig og skrive en, forhåbentligt, spændende artikel om emnet.

Mvh

Lars Hyldegård

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:08

Lars Hyldegård:
Tanken om min egen blog er også interessant, men ved ikke om jeg ville kunne bruge den tid på den som ville være nødvendig.

Hæ hæ - ja det ville være lidt fjollet, hvis du gik og stressede over en blog, der bl.a. handler om stress Geeked

Men jeg har det sådan, at jeg hellere vil følge en blog med ét godt indlæg måneden, end en med 20 halvdårlige om ugen. Derfor mener jeg Amino ville være et oplagt sted for din personlige blog - her er der jo en masse andre bloggere, der kan stå for den daglige aktivitet. Mens du så bare kan bruge din energi på et indlæg i ny og næ. når du har noget på hjerte og overskuddet til at dele det med os.

Det er naturligvis også en super idé, at være gæsteblogger rundt omkring.... Men sådan i det store billede synes jeg bestemt det kunne være fedt, hvis du havde din "egen" blog, man så kunne følge.

Så prøv mediet af på en fed etableret blog (evt. Kristoffers) og så tænk over om ikke du skal have din egen.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Give
Tilmeldt 4. Nov 07
Skrevet kl. 21:12

Hej Fama,

Yes for dit svar.

Mvh

Lars Hyldegård

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)