Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

billige lommeregnere!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej aminoer.

nu har jeg både haft sucess med nogle salg,
og andre har jeg absolute ikke haft sucess med.

nu kommer jeg lige med et hurtigt tilbud,
som ER billigere end vores største konkurrents.

det omhandler to forskellige lommeregnere.
den ene er fra det meget populære firma RELIEF,
som sælger en del kontorartikler.
det er en meget nem lommeregner, ikke noget gear og
lir' på den, lige til. den bliver brugt en hel del i
folkeskoler samt mange andre steder, og den er meget billig.

prisen er 14,47DKK ekskl. moms, eller 18,0875DKK inkl. moms
fragt : 45DKK / gratis fragt ved køb over 1.000DKK
levering : levering inden for 1 arbejdsdag. 
den næste lommeregner har et helt andet look,
den er også meget nem at gå til, ligesom den fra Relief.
den hedder Texas TI 1706 SV, og ser sådan ud :
den koster 49,14DKK ekskl. moms eller 61,425DKK inkl. moms
fragt : 45DKK / gratis fragt ved køb over 1.000DKK
levering : levering inden for 1 arbejdsdag.
du SKAL selvfølgelig ikke købe lommeregnere for 1.000DKK for at få gratis fragt, jeg har en del andre ting du kan købe, til at komme op på 1.000dkk (hvis det har interesse)
ser frem til at høre fra jer
Jonathan

.

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 20:03
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

up

.

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 23:52
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

up

.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er du tilsyneladende meget glad for at komme med tilbud herinde, men det ville være en god ide at vente til du faktisk kunne tilbyde nogle super tilbud.

For sjov forsøgte jeg at google de 2 maskiner, ligesom andre har gjort med dine andre tilbud.

Relief 

Det første resultat der dukker frem: http://www.grafical.dk/relief-lommeregner-batteri-ca-10-x-6-cm/ her er du et par ører billigere hvis man nøjes med en enkelt men allerede ved 10 styk er du dyrere. 

Texas

Igen første resultat på google: http://www.papirogkontorartikler.dk/produkt/272/texas-ti-1706-sv de sælger den til 59,95 kroner. 

Havde jeg gidet google lidt mere havde jeg sikkert fundet dem endnu billigere. Det er ikke for at ødelægge din tråd, men det er dumt at markedsføre sig på at man er prisbillig og det er super tilbud, når det nu ikke er sandt. Du behøver ikke være billigst, slå på noget andet, måske et stort udvalg eller en uovertruffen service, hvad ved jeg. 

PS. Til en anden god gang, så er det belastende du skriver up i alle dine tråde.

Tilmeldt 28. May 10
Fra  N/A Skrevet kl. 16:13

Martin Tygsen:

Relief 

Det første resultat der dukker frem: http://www.grafical.dk/relief-lommeregner-batteri-ca-10-x-6-cm/ her er du et par ører billigere hvis man nøjes med en enkelt men allerede ved 10 styk er du dyrere. 

Ja, det er korrekt.

grafical er vores store konkurrent, og nej, jeg er ikke DYRERE ved 10 stk. man skal bare købe flere ved mig, for så at få gratis fragt.

og jeg udelukker ikke muligheden for mængderabat!

Martin Tygsen:

Texas

Igen første resultat på google: http://www.papirogkontorartikler.dk/produkt/272/texas-ti-1706-sv de sælger den til 59,95 kroner. 

Havde jeg gidet google lidt mere havde jeg sikkert fundet dem endnu billigere. Det er ikke for at ødelægge din tråd, men det er dumt at markedsføre sig på at man er prisbillig og det er super tilbud, når det nu ikke er sandt. Du behøver ikke være billigst, slå på noget andet, måske et stort udvalg eller en uovertruffen service, hvad ved jeg. 

Ja, også korrekt. men du finder dem ikke meget billigere!

man kan ikke altid være billigst, men kan garantere at vi arbejder på sagen, og gerne vil lave mængderabatter, og andet som kan gøre kunderne gladere ved at handle ved os!

og på papirogkontorartikler, tager de 40dkk for erhvervspakker, og 60dkk for private, så hvis du bestiller til privaten, så er vores fragt en del billigere!

tak for indlægget

.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)