Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdér min hjemmeside! Nu!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er min hjemmeside færdig. Den er bygget op på en template, så hélt unik er den ikke.

FEEDBACK ,TAK!

www.accipiostyle.dk

Fra London
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:57

Din skrift er desværre meget utydelig :(

- Nicholas Van Sant | Blabladesign

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Skrevet kl. 16:20

Hvad med nu?

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 16:23

Ikke så rart at læse de tekster du har på hjemmesiden. Er det billeder af teksterne du har lagt ud?

For der er "pixels" hjørner på teksterne. (jeg ved ikke om det lige hedder "pixels", men du forstår nok hvad jeg mener. Smile )

Kommer snart...

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Skrevet kl. 17:35

Ja, det er faktisk ret underligt. Det er rigtig klart i Adobe Flash, men på hjemmesiden ser det ret dårligt ud :(

Det må være en ommer.

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 23:57

Hejsa,

Jeg har en række ting, som jeg gerne vil dele med dig.

I teksten (som godt kunne tåle en tur i stavekontrollen) skriver om, at det skal være sjovt og nemt at studere. Til min smag er farverne MEGET TUNGE. Skulle det være sjovt, nemt og let, skulle der anderledes friske farver til

Såvidt jeg ved er Google knapt så glad for Flash og billeder. Til gengæld ELSKER de tekst. Ved at have valgt jeres nuværende platform, gør I jeres søgeoptimeringsarbejde sværere (og sikkert også dyrere) for jer selv. Jeg har flere gange hørt, at Google også kunne klare Flash - og så at de kunne de snart. Hvad der er det rigtige ved jeg ikke. Men - som jeg har forstået - TEKST er nummer ET.

Når du skriver, at hjemmesiden er færdig, er det så layoutet du mener. Indholdsmæssigt er der ikke så meget at byde på. Ikke meget der motiverer læseren til at sige YES! - Hvem sagde koncert med Whitney? Efter min mening mangler du indhold. Flere af fanerne er ligeså tomme som Forum var tidligere i aften.

Når det er sagt, så synes jeg, at det er et fantastisk projekt I har gang I. Jeg kan stadig huske statistikbøgerne fra dengang jeg prøvede kræfter med HD. De sprængte godt nok den åbne skala for kedelig.

Jeg håber, at du kan bruge ovenstående feedback til dit udmærkede projekt.

Bjørn Johansen

www.bedrebusiness.dk

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Mar 10
Skrevet kl. 00:03

Hey Bjørn!

Se, det er feedback, der vil noget! Jeg takker! :P

Mht. hvad jeg mente med "færdig", så var det mere layoutet og ikke indholdet (:

PS. Hvorfor virker din hjemmeside ikke?

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:10

Hej

Jeg synes det er meget tydeligt, sitet er bygget på en template. Så der bør efter min mening bruges noget krudt på at få et mere unikt "feel". Det du først og fremmest skal fokusere på er billeder, logo og få smidt et favicon på - får du integreret billeder, lavet et decideret logo og smidt et favicon på vil det være en helt anden fornemmelse man får... Lige nu har man bare følelsen af at sitet netop er en template, der bare er knaldet nogle mere eller mindre tilfældige billeder på.

Noget andet er at jeg ikke helt forstår konceptet? Er det deciderede fagspecifikke lærebøger eller er det bøger om læring, I vil sælge?

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Køge
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 240
Fra  Bjørn Johansen Skrevet kl. 00:13

Hej Igen,

Tak for tippet med min hjemmeside. Jeg havde lagt et plugin ind, som gav bøvl. Det er slettet nu. Nu skulle den være oppe og køre igen...

mvh

Bjørn

Du finder mig på www.bjoernjohansen.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)