Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler personer til netværk i Vandløse!!!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Rødovre/Skælskør
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 40
Fra  ADboost design- og produktionsbureau Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer,

Jeg er lige startet i en erhvervs-netværksgruppe i Vandløse (Global Network – afd. Vandløse). Jeg er super glad for at være startet, og det har allerede givet mig en masse :) MEN ... vi mangler personer! Vandløse gruppen er nystartet, så vi er ikke så mange (Vi vil gerne op på ca. 20).

Jeg har været et par gange som gæst i andre grupper, og set hvor godt det fungerer når man er flere. Så nu tænkte jeg AMINO! Der må da være nogen herinde fra f.eks. enten Rødovre, Hvidovre, Vandløse ect. der godt kunne tænke sig at netværke "fysisk" med andre? 

Jeg må have gæster gratis med et par gange :) Så hvis der er nogen der er interesseret i at se, hvad det er for noget ... eller bare gerne vil høre mere, så giv mig et kald eller skriv herinde  :)  

Vi netværker hver anden onsdag i ca. 2 timer. Næste gang er allerede på onsdag (d. 9. juni.)   :)

God weekend

Rikke (Tlf.: 304 204 18)

www.adboost.dk – Et grafisk designteam uden "varm luft" og dyre bureauregninger!

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 13:44

Hej, måske lidt irrelevant eller i det mindste overflødigt, men du mener vel Vanløse?

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Fra Rødovre/Skælskør
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 40
Fra  ADboost design- og produktionsbureau Skrevet kl. 13:51

Gongra:

Hej, måske lidt irrelevant eller i det mindste overflødigt, men du mener vel Vanløse?

Ha ha ha ... det gik vist lidt hurtigt med at skrive det indlæg  :O)  Ja jeg mener Vanløse  :D  Tak for rettelsen!

Hilsen en som bor i Rødovre ... det kan jeg stave til  ;O)

www.adboost.dk – Et grafisk designteam uden "varm luft" og dyre bureauregninger!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)