Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på KPuds Vinduespolering's nye hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er www.kpuds.dk endelig lige ved at være HELT færdig, og kunne rigtig godt tænke mig noget feedback på hjemmesiden. Der er dog stadig nogle små ting som skal rettes, meeeen alt i alt er siden 95% færdig. 

Det der mangler er:
- Diverse billeder skal have transparent baggrund
- Og så til der være en "tilbuds formular" 

Ellers burde der ikke være mere.

Kom gerne med ris og ros, når i har kigget forbi KPUDS

K

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 00:21

Jeg ville gerne give dig feedback.... Men da du holder ferielukket er der vel ikke grund til det Wink

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 00:23

Fama:

Jeg ville gerne give dig feedback.... Men da du holder ferielukket er der vel ikke grund til det Wink

Burde da meget gerne holde åbent, for har da kunder imorgen Yes

Men forklaring kommer måske..?

K

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 00:32

Hæ hæ... Ja ved godt du ikke har ferielukket... Men det er kun fordi jeg ikke er en potentiel kunde og derfor tog mig god tid til at kigge på dit site.

Du har, på forsiden, et punkt, der hedder "Ferie/Lukket".... Når jeg skimmer siden ser jeg bare der står noget i retning af "Ferielukket", jeg får ikke teksten nedenunder med. Du skal huske på at ifølge "de kloge" har du ikke meget mere end 6-9 sekunder til at få dit budskab ud til din bruger*.... Og det budskab jeg nåede at fange på den korte tid var altså at du har ferielukket.... At du rent faktisk ikke har ferielukket gør det jo kun værre ;)

Så jeg ville, hvis jeg var dig, ændre det punkt til "Åbningstider" eller noget andet, der ikke direkte signalerer du har lukket. Når du så skal på ferie kan du jo skrive det der eller et andet sted på forsiden... Pointen er at mit umiddelbare indtryk var at du havde ferielukket.

Men derudover er det da et ganske fornuftigt site... Jeg kunne sikkert finde andre ting at "brokke" mig over... Men sådan lige på stående fod er det et ganske fint site. Det er måske lidt langsomt, men det kan jo bare være et problem i min ende af "the intertubes"?

* Den tidsramme kan man så muligvis diskutere i forhold til et site som dit. Men hvorom alting er så har du altså ikke uanede mængder tid.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 00:37

Fama:

Du har, på forsiden, et punkt, der hedder "Ferie/Lukket".... Når jeg skimmer siden ser jeg bare der står noget i retning af "Ferielukket", jeg får ikke teksten nedenunder med. Du skal huske på at ifølge "de kloge" har du ikke meget mere end 6-9 sekunder til at få dit budskab ud til din bruger*.... Og det budskab jeg nåede at fange på den korte tid var altså at du har ferielukket.... At du rent faktisk ikke har ferielukket gør det jo kun værre ;)

Så jeg ville, hvis jeg var dig, ændre det punkt til "Åbningstider" eller noget andet, der ikke direkte signalerer du har lukket. Når du så skal på ferie kan du jo skrive det der eller et andet sted på forsiden... Pointen er at mit umiddelbare indtryk var at du havde ferielukket.

Det har jeg enligt aldrig tænkt over, men det har du da ret i når jeg lige sådan sidder og kigger på siden. Det vil jeg få min webmaster til at rette snarest, for skulle nødigt have at mine kunder tror jeg holder lukket.

Men ellers tak for ris og ris - Det er jo altid dejligt med noget man kan arbejde på.

K

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 00:42

Hvis jeg lige skal følge op... Der er lidt knas med formateringen rundt omkring - f.eks. krymper <h1>'erne, når man holder markøren over dem, og trækker brødteksten med op.... Hvad formålet er skal jeg ikke kunne sige, men kønt er det ikke.

I boksen "Kontakt" laver din mailadresse og en sjov lille dans, når jeg forsøger at fange den....

Men udover det, er det som sagt et ganske fint site - det ovenstående er jo detaljer, som din webmand kan fikse på ingen tid....

Vil du være med?

Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 01:47

Først må jeg sige, hold da op nogle priser du har, du må godt nok løbe stærkt.

det eneste der lige springer i øjene syntes jeg er de tre bokse ude til venstre går længere ned end tekstboksen syntes det ser lidt forkert ud men ved selvfølgelig ikke hvad de kloge syntes om det!

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 02:36

Ser rigtig godt ud :)

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 08:50

jacobfrom:
Først må jeg sige, hold da op nogle priser du har, du må godt nok løbe stærkt.!

Syntes nu ikke at jeg har nogle lave priser, når man kigger på andre vinduespudsere og deres priser. Der er også diverse tillæg. Husk det også kun kan give dig en fornemmelse af, hvad det vil koste.

jacobfrom:
det eneste der lige springer i øjene syntes jeg er de tre bokse ude til venstre går længere ned end tekstboksen syntes det ser lidt forkert ud men ved selvfølgelig ikke hvad de kloge syntes om det!

Kan godt se hvad du mener, men det er ikke noget som jeg vil ændre på, for syntes det der står på forsiden er vigtig, og desunden vil der komme mere og mere tekst. (måske)

K

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 09:22

Hej KPUDS

jeg er helt enig med FAMA, min første tanke var også at du holder "ferielukket", så den skulle du måske overveje og lave som en pop-up, når du reelt holder ferie, så ved dine kunder det.

ellers et stilrent og overskueligt site, nu skriver du i et svar til en anden at der er noget med tillæg etc. hvis det er tillæg du påfører og kunden ikke lige har mulighed for at få overblik over,  det også skræmme nogle kunder væk. En ide kunne være og lave e formular hvor de kan udfylde nogle parametre og derudfra få en given pris, jeg er med på det kan være step 2 eller 3 i produktionen af hjemmesiden, så det var blot en ide. Det giver også markeingsmuligheder, i det du kan de om kontaktoplysninger, når en potentiel kunde vil have udregnet et tilbud.

MJ 

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)