Hæ hæ... Ja ved godt du ikke har ferielukket... Men det er kun fordi jeg ikke er en potentiel kunde og derfor tog mig god tid til at kigge på dit site.
Du har, på forsiden, et punkt, der hedder "Ferie/Lukket".... Når jeg skimmer siden ser jeg bare der står noget i retning af "Ferielukket", jeg får ikke teksten nedenunder med. Du skal huske på at ifølge "de kloge" har du ikke meget mere end 6-9 sekunder til at få dit budskab ud til din bruger*.... Og det budskab jeg nåede at fange på den korte tid var altså at du har ferielukket.... At du rent faktisk ikke har ferielukket gør det jo kun værre ;)
Så jeg ville, hvis jeg var dig, ændre det punkt til "Åbningstider" eller noget andet, der ikke direkte signalerer du har lukket. Når du så skal på ferie kan du jo skrive det der eller et andet sted på forsiden... Pointen er at mit umiddelbare indtryk var at du havde ferielukket.
Men derudover er det da et ganske fornuftigt site... Jeg kunne sikkert finde andre ting at "brokke" mig over... Men sådan lige på stående fod er det et ganske fint site. Det er måske lidt langsomt, men det kan jo bare være et problem i min ende af "the intertubes"?
* Den tidsramme kan man så muligvis diskutere i forhold til et site som dit. Men hvorom alting er så har du altså ikke uanede mængder tid.