Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nysgerrig ung fyr søger skriftlige udfordringer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er,

Som skrevet i overskriften, så hedder jeg Mikkel Lasson, og jeg er ganske enkelt på jagt efter nogle jobs. Jeg er 18 år gammel, og jeg bor tæt på Roskilde med min familie. Mange vil nok kalde mig en sports-freak, og det er også svært at modsige, da jeg stort set ved noget om alle sportsgrene.

Jeg skriver lige nu for NFL-siden www.firstdown.dk, som er ulønnet og af ganske fri vilje, at jeg skriver der. Jeg elsker at skrive, og jeg elsker at skrive om sport, så det er et ganske godt fit.

Det skal så også lige nævnes, at jeg er villig til at skrive om meget andet også. Skal der skrives beskrivelser til noget tøj eller andre varer på en webshop, så kan jeg også det.

Hvis der er nogle, der har nogle spørgsmål til mig, så kan i bare skrive dem her i tråden, og så vil jeg selvfølgelig besvare dem efter bedste evne.

Mikkel Lasson,

mikkel-lasson@hotmail.com

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 00:21

Hej Mikkel :)

Hvad er din email?

God nat,

Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Apr 10
Skrevet kl. 00:26

Så har jeg tilføjet min email i indlægget.

Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Apr 10
Skrevet kl. 19:49

Jeg har fået en masse henvendelser og tak for det.

I skal dog ikke være blege for at skrive til min mail, da jeg stadig er på udkig efter skriftligt arbejde. Som jeg glemte at nævne i mit første indlæg, så er det lønnet arbejde, jeg søger.

Jeg håber, at i fortsat vil kontakte mig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)