Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

De Oliveira Talkshow endelig med egen kanal :-)

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du spreder sku vandene Thomas, men 100% hatten af for dig og dine projekter. Det er gennemført og fedt!

Jeg har stor respekt for folk der kaster sig ud i ting og tager de tæsk det kræver at være anderledes. 

Tilmeldt 26. May 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

gweb:

Hvis "det er en sag mellem dig og Thomas" så tag den dog via PM, vi andre er fuldstændig ligeglade. I det mindste lavede thomas en tråd til dårlig stemning, i stedet at ødelægge en tråd der var startet til et helt andet formål.

At ødelægge en tråd er vel ikke så slemt som at ødelægge et firmanavn ved at offentliggøre private samtaler og med vilje køre den så langt ud at personen det gik ud over virkelig skulle vide hvor dum han var, men der er højt til loftet!

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 20:15

Hvis du læser tråden igen hænger Thomas ingen ud, det er det pågældende firma selv der byder ind på debatten. Jeg har anmeldt dine indlæg som chikane, og håber at du igen får en tur på pausen, om muligt permanent.

Tilmeldt 26. May 10
Skrevet kl. 20:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nå fordi jeg slår lidt tivl om thomas skal jeg så udelukkes det er da utroligt set iforhold til andre debatter herinde hmm

Tilmeldt 26. May 10
Skrevet kl. 20:37
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Jamen Gweb hvem er du og har vi to noget udestående, ikke forstået hvorfor du vil have mig ud jeg kender dig ikke og vi har aldrig haft nogen dabat, kan du ikke bare lade thomas svare for sig selv?

Hvorfor melde mig for chikane så er der jo mange der skal meldes, må man slet ikke sige noget uden at man skal mindes på at man har haft pause det finder jeg som værende chikane !

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:06

1057:

Nå fordi jeg slår lidt tivl om thomas skal jeg så udelukkes det er da utroligt set iforhold til andre debatter herinde hmm

Du sår såmænd ingen tvivl om Thomas, og jeg tror faktisk han er en af dem der får mest kritik her i 2010 og som samtidig tager den til sig og laver noget absolut fornuftigt, om man lide det eller ej, så bør man i det mindste tage hatten af for hans iver.

Jeg tror faktisk mere du sår tvivl om din fremtidige eksistens som bruger af dette forum, da det klart og entydigt er meldt ud hvordan man ønsker tonen skal være for dem der ønsker at debattere her. Jeg har selv overskredet grænsen til tider, men har nu gennemskuet hvem der blot er kværulanter og hvem der så kan levere noget brugbart, hvorfor min tone er mere afdæmpet fremadrettet.

Og et eller andet sted, må du da kunne forstå, at Amino ikke skal være arnested eller varmestue for uoverensstemmelser mellem 2 brugere, hvoraf den ene mener at have et udestående med den anden. Jeg finder det så i øvrigt underligt at du gider bruge tid på ivrig knægt på 14 frem for en grundigere tilrettelæggelse af din sag mod banken, brug dog tiden på at skematisere og dokumentere dine postulerede tab og kom videre..

Køb ren argan olie her

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

1057:

Hvorfor melde mig for chikane så er der jo mange der skal meldes, må man slet ikke sige noget uden at man skal mindes på at man har haft pause det finder jeg som værende chikane !

Hej Preben

Hvis du går tilbage gennem denne tråd og kigger på den fordeling der er af stjernerne for de forskellige folks indlæg (det kaldes amino-karma) vil du sandsynligvis bemærke at du de fleste steder blot har en enkelt stjerne ud for dine indlæg.

Det betyder kort fortalt at folk ikke synes om dine indlæg, og jeg kan fuldt ud forstå dem, du bidrager ikke med noget som helst positivt ved at jage Thomas her i tråden.

Han har naturligvis lige så meget ret til at debattere her på Amino som du har, og hans talkshow viser meget fint hvordan en ung gut ser på verden!

Du bemærker måske også at der er en del der skælder ud på dig for at være så fandens negativ i dine indlæg, hvilket er fuldt forståeligt, du spreder ganske enkelt en fandens masse dårlig stemning her i tråden, og det er der altså ikke nogen der får noget ud af.

Det eneste du får ud af det er at rigtig mange af Amino'erne straks tænker "åhh nej, ikke ham igen, nu gider jeg ikke denne her tråd mere.." og det er ganske skadeligt for debatten.

Så vil du ikke være flink at holde dig ude af tråden her, og andre tråde medmindre du kan være blot en smule positiv fremover, det andet her er ikke til at holde ud!

Kig ud af vinduet, gå en tur i haven, luft hunden, mug ud hos hesten eller gør et eller andet der kan motivere dig til at være lidt mere glad og meget mindre muggen Smile

Amino har også plads til dig, hvis du ønsker at bidrage positivt og konstruktivt til debatten her, men ellers har jeg svært ved at se hvor du passer ind.

Rigtig god weekend og nyd nu det gode sommervejr. Paradise

Med venlig hilsen Anders Christensen

P.S. Ovenstående indlæg er skrevet mens jeg var iført min "Amino moderator hat" (selvom det er for varmt til at gå med hat i dag) og skal ikke tages direkte personligt, men meget gerne som konstruktiv kritik om hvordan vi alle kan gøre Amino til et endnu sjovere sted at være.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15067
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:53

1057:

Jeg blev også sat grundig på plads af Thomas han forklarede mig på det kraftigste hvad amino skulle bruges til ligeom han icenesatte Snydt af en amino? ´

Jeg synes bare det er forkert at give ham så lang snor som i siger at der er  højt til loftet men Thomas selv har ikke så højt til loftet og han er særdeles velformulerende men den måde han gør tingene på strider lidt imod at han skal være sjovSmile

Misundelse er en grim ting... Men hvis du nu lod vær med at genere folk herinde, så havde du sikkert os en længere snor!

Men man ligger, som man selv har redt!

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 01:20

Thomas De Oliveira:
Ang. nedenstående: Har jeg læst det igennem igen, og synes det skal blive som det er. Men jeg vil gerne høre om der er andre der deler samme holdning som BZR? fordi at jeg synes det skal blive er jo ikke ensbetydende med at det skal det. Det kommer helt an på hvad andre synes. 

Jeg kan egentligt godt følge BZR, men jeg synes faktisk du skal beholde det som det er - der skal naturligvis lige læses korrektur på det.

Men det er jo et eller andet sted din "stil" at være lidt en "smart-ass". Det mener jeg faktisk kun positivt... Du er jo en lille irriterende lort, der har den der "nu skal jeg fandme nok fortælle jer hvor skabet skal så" attitude....og det er sgu også det der er det fede ved dig. Så hold endeligt fast i den stil og lad være med at sætte dit lys under en skæppe. Big Smile

Nu siger jeg ikke du skal gå helt amok i selvglæde... Lidt ironisk afstand til din online-personlighed skader bestemt ikke. Men hold endeligt fast i din stil.... Det er jo altid sjovere at følge en person der kan provokere en lidt, end en eller anden ligegyldig fætter.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 08:21

Hej Thomas,

Rigtig flot side. Jeg glæder mig til at følge med.

Hvis jeg skulle komme med konkret feedback, ville jeg skrive lidt mere under "Kompetencer". Du skriver, at du er aller, aller bedst til at sætte nye projekter i gang, hvorefter du angiver projekter, som ikke er online endnu (eller indtil videre er en tom wordpress-side).

Hvis det var min side ville jeg vente med at lægge dem på og i stedet skrive lidt tekst om, hvilke type projekter du har gang i, og hvorfor det er, at du er så god til at sætte nye ting i gang. Altså: hvad er det der gør, at du er god til at sætte projekter i gang? Hvor finder du din inspiration til nye projekter? Hvad vil du gerne opnå med dem? Hvad er et godt projekt for dig?

Du kunne også kalde siden andet end "kompetencer". Måske bare kalde den "Projekter på vej" og så skrive en anden side, hvor du svarer på ovenstående spørgsmål.

Uanset hvad du gør, glæder jeg mig til at følge med :-)

Hej med dig :-)

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)