Så kom De Oliveira Talkshow endelig online med eget website.
Jeg siger tak for alt kritikken og rosen, her på Amino. Nu er i meget velkommen til at følge Talkshowet, hvor jeg ikke snakker nær så meget, men prøver at holde det på interviews. Endnu en gang mange tak!
Nemlig....og det synes jeg egentligt er en underdrivelse. Det er sgu de færreste, der kan launche et "nyhedssite" med et interview med statsministeren - og de slet ikke hvis de er på alder med Thomas.
Jeg har selv været en del "efter" Thomas herinde.... Men det er ikke fordi jeg mener Thomas ikke render rundt og laver nogle fede ting. Det er det her site jo et uigendriveligt bevis på han gør. Så jeg mener det sgu 110% oprigtigt, at det virkeligt er top dollar det her.
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Nemlig....og det synes jeg egentligt er en underdrivelse. Det er sgu de færreste, der kan launche et "nyhedssite" med et interview med statsministeren - og de slet ikke hvis de er på alder med Thomas.
Jeg har selv været en del "efter" Thomas herinde.... Men det er ikke fordi jeg mener Thomas ikke render rundt og laver nogle fede ting. Det er det her site jo et uigendriveligt bevis på han gør. Så jeg mener det sgu 110% oprigtigt, at det virkeligt er top dollar det her.
Helt enig med dig!
Jeg er glad for den nye Thomas stil - han skal nok blive til noget stort!
Fin side, Thomas. Jeg er sikker på, at dine lyttere vil synes det er fedt, at alle dine talkshows er samlet ét sted nu.
Hvis jeg skal komme med lidt kritik, og det skal jeg jo, så er det, at din 'Om TDO' side er lidt for.. utroværdig. De fleste med en smule omløb kan gennemskue, at du selv har skrevet teksten. Istedet for at spille kispus med dine seere, så synes jeg du skal være ærlig: Brug jeg-formen, og fortæl dine seere om dine erfaringer. Det vil skabe en langt mere personlig atmosfære.
Tak for de positive ord, det er jeg rigtig glad for.
Ang. nedenstående: Har jeg læst det igennem igen, og synes det skal blive som det er. Men jeg vil gerne høre om der er andre der deler samme holdning som BZR? fordi at jeg synes det skal blive er jo ikke ensbetydende med at det skal det. Det kommer helt an på hvad andre synes.
BZR:
Hvis jeg skal komme med lidt kritik, og det skal jeg jo, så er det, at din 'Om TDO' side er lidt for.. utroværdig. De fleste med en smule omløb kan gennemskue, at du selv har skrevet teksten. Istedet for at spille kispus med dine seere, så synes jeg du skal være ærlig: Brug jeg-formen, og fortæl dine seere om dine erfaringer. Det vil skabe en langt mere personlig atmosfære.
Jeg er enig med BZR, det er ret tydeligt at du selv har skrevet det, og også at det er din egen side. Jeg synes "JEG-formen" ville virke mere troværdig.