Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt elektronisk visitkort (hjemmeside)?

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Rune Jensen:
jeg føler mig dog alligevel en anelse undervurderet. :)

Tja... Jeg tillader mig at antage du ikke arbejder med webdesign... Så mon ikke du overlever at blive "undervurderet" på et område du ikke beskæftiger dig med ;)

Der er jo ikke nogen grund til at tage tingene personligt... Dit site sucker bare...sådan er det - men så er der sikkert andre ting, du er skidegod til (f.eks. dir primære arbejdsområde?).

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 20:32

Rune Jensen:
Så kald det spam eller ej, men det er helt basalt set blot en side med links til projekterne. :)

Problemet er bare at når du ikke fortæller mig, som besøgende, hvad fanden formålet er med de links...ja så ligner det bare spam. Du kan ikke bare knalde et link op og så ellers antage jeg, din gæst, er synsk og kan udlede at du har den og den forbindelse til det og det link.... Jeg ser bare et link til en eller anden skummel guld/sølv ting og så ser jeg ellers nogle totalt tilfældigt placerede og fuldstændigt uforklarede links til alle mulige og umulige varianter af ingenco2.dk-projektet :)

Rune Jensen:
Men jeg kan forstå at navigationen skal ændres? Altså det med at man scrolle op/ned for at se projekterne.

Hvis jeg skal være ærlig..... Start forfra... Smid det indhold ud, du har nu og start fra bunden af - som sagt kan wordpress anbefales. Det er ikke fordi du, ud af pakken, får en totalt unik side og alt det jazz... Men du får et site i et format/design som virker.... Folk er vænnet til at wordpressformatet, hvorfor du bare skal bekymre dig om indholdet, istedet for at spille dygtig med designet ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 20:37

Fama:

Rune Jensen:
jeg føler mig dog alligevel en anelse undervurderet. :)

Tja... Jeg tillader mig at antage du ikke arbejder med webdesign... Så mon ikke du overlever at blive "undervurderet" på et område du ikke beskæftiger dig med ;)

Der er jo ikke nogen grund til at tage tingene personligt... Dit site sucker bare...sådan er det - men så er der sikkert andre ting, du er skidegod til (f.eks. dir primære arbejdsområde?).

Wow... Jeg tager ikke tingene personligt, men hvis du nu tog et kig på nogle af mine projekter, og jeg fortalte dig at jeg har designet siderne til mange af dem, kunne det så få dig til at ændre mening? Ellers klik på "View old site" i toppen af rune-jensen.com og se min gamle side.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 20:41

I øvrigt står der jo i toppen: "Projects I am part of and work with" - Det skal man da tænke ret abstrakt for at misforstå :P Men jeg skal måske fremhæve det noget mere?

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 21:00

Rune Jensen:
Jeg tager ikke tingene personligt, men hvis du nu tog et kig på nogle af mine projekter, og jeg fortalte dig at jeg har designet siderne til mange af dem, kunne det så få dig til at ændre mening?

Orv ja.... Nu er dit site lige pludseligt noget af det bedste webdesign jeg har set! ;)

Nej, gu kan det da ej få mig til at ændre mening... Dit site er megaforvirrende - det kan vi så godt sidde og diskutere til langt ud på natten... Men nu er der en håndfuld mennesker, der har skrevet dit site er forvirrende... Synes du så virkeligt der er grund til at diskutere om dit site er forvirrende eller ej? :)

Vil du være med?

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 21:04

Nej, det har vi jo ikke diskuteret, idét jeg har givet jer ret?

Jeg giver jer fuldstændig ret, og spørger til hvad jeg eventuelt kan ændre på det. :)

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 21:05

Rune Jensen:
I øvrigt står der jo i toppen: "Projects I am part of and work with" - Det skal man da tænke ret abstrakt for at misforstå :P Men jeg skal måske fremhæve det noget mere?

Nej nej.... Lad det bare stå uforandret - det er jo bare alle os andre der tager fejl.... Ja medmindre du gerne vil have folk skal få noget ud af dit site, så ville jeg nok fremhæve det lidt mere ;)

Pointen er at det ikke nytter noget at diskutere... Den feedback du har fået peger kun i en retning. I den forbindelse er det underordnet om vi allesammen så bare er nogle idioter, der ikke har fanget dit unikke og geniale kunstneriske udtryk - fakta er at vi (dine besøgende) finder din side forvirrende, på grænsen til det meningsløse.

Du har altså to valg:

a) Tilret dit design efter dine brugeres feedback

b) tag fat (personligt) i hver eneste af dine brugere og overbevis dem om at dit design er genialt og det er dem, der tager fejl, hvis de synes det er forvirrende.

Vil du være med?

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 21:20

Præcis. Og det har jeg også tænkt mig, som jeg hele tiden har givet jer ret i.

Hvad har fået dig til at tro at jeg ikke byder kritikken velkommen? :) Du behøver ikke svare, hvis det blot leder til flere grunde til hvorfor jeg synes al jeres kritik skal kastes i spanden. Det er ikke formålet med tråden... jeg ønsker blot at få nogle gode input til hvad jeg f.eks. kunne foretage af ændringer, for at gøre mit design og layout mere overskueligt.

Der blev bl.a. nævnt en lidt mere enkel side med simple bokse for hvért projekt. Evt. længere beskrivelser, selvom jeg ikke er glad for det. :)

Så, andre gode forslag?

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 21:34

Rune Jensen:
Hvad har fået dig til at tro at jeg ikke byder kritikken velkommen? :)

Jeg tror nu ikke du er totalt døv for input... Men du lagde ud med at skrive noget om man da "bare" kunne klikke sig videre, hvis man vil vide mere om dine projekter... Det synes jeg måske ikke ligefrem er de mest åbne arme, du kan møde dine brugere med ;)

Derudover skrev du også at man skulle tænke meget abstrakt, hvis man skulle misforstå meningen med dit site...

Med andre ord har du mere eller mindre direkte sagt, at det er vores skyld, hvis vi ikke har "forstået" dit site... Ja undskyld mig - men det er sgu en amatøragtig holdning at have til webdesign...

Rune Jensen:
Evt. længere beskrivelser, selvom jeg ikke er glad for det. :)

Jeg ville nu være glad, hvis der bare var en eller anden form for forklaring... For mig er problemet at det overhovedet ikke er klart, hvad formålet et... Jeg ser bare en masse tilfældige sites og kan så kun gætte på hvad meningen er.

Hvorfor skriver du ikke lige en linje eller to, ved hvert link, der forklarer hvad fanden du har at gøre med de sites og hvorfor du viser dem på dit personlige site?

Der skal altså ikke mere til end nedenstående, før jeg (som bruger) er helt med på hvad fanden der foregår om ørene på mig:

www.eksempel.dk

Jeg har designet webshoppen og udført generel konverteringsoptimereing på eksempel.dk.

Vil du være med?

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Skrevet kl. 21:43

Already on it. ;) Jeg skriver en rolle på hvért projekt. Tak for feedback!

Desuden skrev jeg ikke at man skulle tænke meget abstrakt hvis ikke man forstår meningen med sitet. Venligst citér korrekt, hvis du gør det. Hvis jeg på nogen måde har fornærmet nogen, så var det i hvert fald ikke meningen - det undskylder jeg for.

Any further good suggestions? :)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)