Uha, det eneste du kan gøre er at blive ved med at kontakte Buydomains.dk igen og igen og igen og bede dem om at sende auth.code til dine .com domæner.
Hvordan kan du vejlede folk når det du skriver er direkte forkert ?
Får man ikke udleveret efp-koden, retter man henvendelse til ICANN.
Hvilket forøvrigt står udmærket beskrevet her :
htp://www.stopbuydomains-dk.eu/
mvh
Mogens
http://www.easywebhost.dk/
:) Mogens, jeg burde måske ikke ha' skrevet "... det eneste..." det er rigtigt, for i teorien kan man kontakte ICANN her:
http://reports.internic.net/cgi/registrars/problem-report.cgi
Men i praksis går der så lang tid før du får svar, at domæne navnet er "expired" i mellemtiden. Jeg har personligt oplevet et par domæner der var taget "gidsler" af registrar. Jeg kontaktede ICANN og udfyldte også ovennævnte formular, for sikkerhedsskyld backordered jeg også domænerne. Gæt hvad der skete?
Jeg modtog svar fra dem 3 måned EFTER at jeg havde vundet domænerne tilbage ved backorder-servicen hos nogen virksomheder. 
Du glemmer lige at nævne, som Niels også har skrevet, at det ICANN gør, er at kontakte registrar og beder dem om at klare sagen, i de tilfælde registrar ikke reagere er det ikke en nem sag for ICANN at gør noget mere. Jeg er sikker på at du har hørt om "registerfly"-skandalen. Det eneste ICANN kan gøre ved sådanne registratorer, der ikke reagere eller ikke kan kontaktes, er at fratage deres registrar-tilladelse, først derefter kan ICANN bede en anden registrar om at overtage domænerne fra den registrar der har mistet deres tilladelse. Og før det sker vil der gå ret lang tid.
Jeg har også oplevet at gratisDNS, HAR hjulpet folk der prøver på at få deres domæner flyttet fra et andet registrar, hvis de flytter den til gratisDNS. Så gratisDNS har faktisk været mere effektiv end ICANN. :) jeg ved ikke om ejeren af gratisDNS har direkte kontakt til en leder i ICANN?
men han kan ihvertfald hjælpe en.
Så ja, du har ret, jeg har uret. Tak for din rettelse.
Jeg vil dog stadig anbefale folk, der oplever at deres domænenavne er taget som "gidsler", at de bare for sikkerhedsskyld backorder dem. Man ved aldrig hvad der kan ske.
De Bedste Hilsner, fra
En Dårlig Rådgiver