Tror i det er muligt at finde nogle frivillige? Fordi jeg har ikke økonomi til at give løn. Ogg jeg tror heller ikke det kan betale sig, da jeg ikke sælger noget produkt. Jeg har skrevet en slags ansøgning som jeg vil ligge ind på forsiden når siden kommer online. Hvordan ville i finde skribenter? På forhånd tak |
Skribenter til ny side.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Der vil komme en blog-kategori i forummet. Men ellers ikke. |
Det bør være forholdvist simpelt at oprette en blogfunktionalitet til den enkelte bruger og uden at kende sitet, så kan det være at din blogkategori i dit forum netop kan opfylde dit behov. Brug dine brugere og de vil elske dig for det. Du får gratis markedsføring, du får gratis indhold og du får formodentlig også flere brugere via word-of-mouth fra bloggerne til deres venner. Hvis du ikke har penge til at aflønne folk, så er det et godt alternativ, som koster lidt i udvikling, men derefter gerne skulle kunne holde sig omkostningsfrit. Hvis du endelig vil tilknytte de mere entusiastiske brugere på længere sigt som skribenter, så find ud af hvad du kan tilbyde dem af ting som kompensation for deres tid. Det behøver ikke koste dig noget, men kan kræve, at du er lidt mere kreativ i forhold til samarbejdspartnere eller hvem du nu skriver om eller med. |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)