Næh, det kan jeg slet ikke se. Hvis du ikke ved hvem personen er bliver det svært at skrive noget injurierende i det hele taget. Jeg ville personligt overhovedet ikke bekymre mig om det. <afsnit slettet af moderator grundet personlige angreb på anden Amino-bruger> Så jeg ville slet ikke bekymre mig, hvis jeg var dig, Kim. |
DesignYOU:Ib Abildgaard, RÅD & MAL:Den fyr du omtaler må så være mig ?Øhh hvorfor skal jeg pludselig blandes ind i jeres offentlige mudderkast Ib? Må jeg bede dig fjerne mit navn ... tak
/allan
Ja kære Allan Hansen !
Sandheder er ofte ilde hørt, og altså denne her også. ?
Nedenstående er udpluk og direkte, hvad du skrev til mig under Amino Freelancer:
" og generelt er Dennis ZNET altid nem at have med at gøre.
Jeg har allerede snakket med ham om den her opgave du har lagt op, og han gerne lægger det hele op i Joomla for XXX, - kr. plus moms, men han vil gerne snakke med dig inden noget påbegyndes såfremt du skulle have interesse i vores tilbud ".
Venlig hilsen
Allan Hansen
DESIGN YOU
Gå tilbage til din gode ven Dennis Nielsen og drøft med denne hvad I gør fremadrettet med jeres samarbejde, kundepolitik, empati m.m.
Ib Abildgaard
RÅD & MAL
www.raad-mal.dk
P.S. Konstatere samtidig med, at det er Dennis Nielsen der starter det du kalder "offentlige mudderkast", og det er ikke første gang Dennis Nielsen gør det overfor mig i dette Forum.