Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde nægter at betale rykkergebyr

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Bastian:

Hvis du virkelig vil bruge tid på det, kan du sende en ny rykker på 100,- som den sidste rykker. Husk at gøre opmærksom på at, ved manglede betaling - vil sagen blive overdraget til retslig inkasso. Herefter sender du den videre til et inkassobureau som så vil forsøge at få hentet dine penge hjem.

Danskeinkasso.dk er flinke, billige og effektive. Du betaler kun 2000 for et år, og kan sende dem så mange sager du måtte have.

Med venlig hilsen

Bastian

Inden man benytter et Inkasso firma første gange, så sender man selv et inkassovarsel ud til kunden pr. brev med 10 dage til indbetaling, og det gør man af 2 grunde... ofte kan det være nok til at kunden finder sparegrisen frem og så spare du nogen penge i forbindelse med Inkasso firmaet... den anden grund er, at sagen ikke kan gå via et Inkasso firma medmindre der er sendt et Inkassovarsel først.

Vejledningen har jeg fået af selv samme firma som er nævnt i det her indlæg ...

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 00:53

Emil,

Jeg er helt enig med Fashion-Seller men gætter på der også er noget "retfærdighedsfølelse" i sagen. Glem det - videre i teksten - han vil glæde sig over at spilde din tid og påføre dig flere omkostninger

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 09:07

Hej Emil

jeg er helt enig med dem der råder dig til og komme videre i teksten, den værdi af de 200 kr. er så minimal at det er bare og komme videre, og mister man 1 kunde går det nok, jeg er sikker på du kan finde 2 nye på den tid du bruger på og jagte dette beløb, så som Fashion Seller skriver, lad være med at smide gode likvider efter dårlige likvider.

MJ

Gratis kaffe til dine kunder - www.intel-ad.com

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)