Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny baggrund på Amino?

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Dyrebilen.dk:

Hej

Bare smæk nogle flere reklamer på, så der kan komme lidt knaster i kassen. Ambitionerne må være højere end det Amino vi ser idag, og kan måske endda blive lidt mere relevant for andre grupper af iværksættere end de studerende bijobbere.

Så fuld skrue på, der er plads til mange flere reklamer. Jeg klikker på dem allesammen, vi må jo bidrage lidt til reklamesælgerne på Amino, - de skal helst have nogle flotte argumenter.

Michael

Ambitionerne er skam langt større og vi går efter dem efterhånden som vi har råd.
Vi kunne også skaffe en masse kapital, men vi sætter en ære i at vækste organisk og det tager tid.

Mht. hvem der bruger Amino, så er der også et par andre end bijobbere ;-) 
Amino har besøg af mere end 100.000 forskellige mennesker hver måned, så det er iværksættere i alle størrelser.

Man skal huske at det kun er ganske få procent i et community der bidrager aktivt og det er typisk der der har for meget tid. Mange af dem du ikke ser, søger information på Google og finder svarene på Amino og der ved jeg at vi servicerer alle lag i dansk erhvervsliv.

Mht. annoncerne, så er det pænt af dig at klikke på dem, men klik kun på dem der interesserer dig. Vi vil helst have relevante klik, så vores annoncører får noget for deres penge.

Dbh Martin

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 08:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Martin Thorborg

Hvad sker der så når det samlede erhvervsliv klikker ind, - er det ikke indlæggene fra de aktive i communityet de læser? Er det ikke svarene fra de aktive i communityet der danner basis for søgeresultaterne? 

Jeg er ganske vist 10 år ældre end dig, og lufter hunde off-line, men det er på de ture jeg møder dem du ikke ser på Amino - og det synes jeg egentlig er synd.

Jeg tror nok jeg er kommet til at eje en af dine annoncører, - men shit happens som vi siger i hundelufterbranchen......

Michael

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 09:05

"Man skal huske at det kun er ganske få procent i et community der bidrager aktivt og det er typisk dem der har for meget tid" - Martin Thorborg

Nå, det er sådan, man tolkes. :-)

Jamen, så må jeg hellere lade være med at skrive så meget på amino.dk imellem de tekster, jeg sidder og skriver. Jeg vil da nødigt give indtryk af, at jeg slet ikke har noget at lave. Sad

Mvh

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 09:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Man skal huske at det kun er ganske få procent i et community der bidrager aktivt og det er typisk dem der har for meget tid.

Vrøvl Martin.. Skype-Smile

Sikke da et stempel at sætte i panden på de, som sætter tid af til at være aktive på Amino, blandt andet fordi Amino er så fantastisk et online forum, hvor man har mulighed for at netværke med et stort udsnit af Danmarks iværksættere. (ja, og flere "emigrerede".. )
Jeg er sikker på, at du ikke mener det, som jeg umiddelbart læste i det citerede.., eller at det i hvert fald uden de store sværdslag kan misforstås.. Skype-Wink

Dbh. John Skype-CoolSmile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 09:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Thorborg:
Man skal huske at det kun er ganske få procent i et community der bidrager aktivt og det er typisk der der har for meget tid.

Tror jeg ikke er helt sandt, dem som hjælper, sidder nok ligesom mig med flere skærme og opdatere bare løbende Amino for at se om man kan hjælpe med et svar og måske lære noget selv.
Jeg har ligesom mange af de andre aktive aminoer 10 bolde i luften samtidig.

Kan man selv bruge 30 sekunder på at spare en anden 2-3 dages research, vil jeg da gerne bruge de sekunder det tager at svare.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)