Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny baggrund på Amino?

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fint. Er vant til den slags reklamer fra andre sider. Og hvis jeg endelig føler mig berettiget til at brokke mig over en service, andre er så venlige at stille gratis til rådighed for mig, skal jeg nok købe Plus først.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 17:32

Ganske forfærdelig baggrund, ikke mindst fordi EPN logoet rammer nogenlunde samme blå farve som Amino selv. Har dog fuld forståelse for at der er behov for at få øget dækningsbidraget, og at reklamer på Amino derfor er en naturlig selvfølge. Og derfor skal EPN logoet selvfølgelig være der!

I dette tilfælde synes jeg dog, det belaster selve Amino. Et fix som i kan få jeres grafikere til at lege med at der mellem baggrunden og det scrollende Amino vindue, lægges en 4px ramme i kraftig gul eller en anden farve, som bryder billedet således at der visuelt skabes en bariere mellem baggrunden og selve Amino. Jeg er ret sikker på at det vil virke, men vil helt afgjort ikke vinde nogen designpriserSkype-Smile.

Tak for et godt site

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:33

Frisch:

Som lidt sjov - prøv at gå ind på forsiden af www.jubii.dk i dag. Der sker noget på nettet for tiden omkring annoncering.

Jeg ville aldrig benytte en side som er så klistret til, det er alligevel for meget af det gode.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 17:46

jaaa... jubii.dk ser forfærdelig ud....    ubrugeligt... ens øjne har svært ved at slappe af også....

>Martin Thorborg -    det må føles som ens teenage-barn kom hjem med piercinger og tattoo's i hovedet :)

M  dfdf

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 18:18

Kim Raufort:

jaaa... jubii.dk ser forfærdelig ud....    ubrugeligt... ens øjne har svært ved at slappe af også....

>Martin Thorborg -    det må føles som ens teenage-barn kom hjem med piercinger og tattoo's i hovedet :)

Hvad er der nu galt med piercinger og tatoveringer ? Wink 50% af befolkningen har enten en piercing eller tatovering.

Forstår selvfølgelig hvad du menerWink

Giver dig ret, det må være en underlig følelse at se noget man har bygget op være tilklistret så usmageligt.

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 18:27

Nicolaj Thomasen:

Frisch:

Som lidt sjov - prøv at gå ind på forsiden af www.jubii.dk i dag. Der sker noget på nettet for tiden omkring annoncering.

Jeg ville aldrig benytte en side som er så klistret til, det er alligevel for meget af det gode.

Nu er der vel reelt set heller ikke nogen der bruger jubii mere, jeg er imponeret over de kan blive ved med at ku trække reklamekroner ud af den side.

Arco

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:30

Kim Raufort:

Det er jeg nu forlængst kommet mig over.
For mig er virksomheder ikke børn :-)

Dbh Martin

Fra Randers
Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 18:41

Man ville vel heller ikke sælge sine børn ;-)

Det er lidt synd for designet, men kommer der kroner i kassen og gør at amino kan overleve, så keep up..

Vi vil jo alle tjene penge..

Mikkel

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 19:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Bare smæk nogle flere reklamer på, så der kan komme lidt knaster i kassen. Ambitionerne må være højere end det Amino vi ser idag, og kan måske endda blive lidt mere relevant for andre grupper af iværksættere end de studerende bijobbere.

Så fuld skrue på, der er plads til mange flere reklamer. Jeg klikker på dem allesammen, vi må jo bidrage lidt til reklamesælgerne på Amino, - de skal helst have nogle flotte argumenter.

Michael

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:39

Det er sku da ik være end trendsales og deres belastende reklamer...

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)