Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske er det bare overtro, - se ny hjemmeside

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 06:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil tillade mig at give denne døde tråd lidt kunstigt åndedræt! Jeg har nemlig forsøgt at lytte til jeres gode råd til forbedringer af www.basishelse.dk ,

Jeg synes, at det nu mere klart fremgår, at jeg har løsningen på stråleproblemerne, altå ikke kun fortæller om dem, - Fama, er det bedre nu?? Jeg forstår stadigvæk kun lidt af SEO, men jeg har fået lov af min kone Elisabeth til at studere, hvad hun har gjort med www.lotus-gram.dk . Hun mener, at hun er bedre end mig, så kritiser endelig også hendes side! Hun kan en masse ting, bl.a. fjerne allergier på samme måde som Annette Heick blev kureret i TV. Elisabeth har dog kun fået skrevet meget lidt om det på hjemmesiden.

Hvis det er nogen, som har allergi og skulle få lyst til at skrive til hende, så hils fra Egon! Hun kender ikke Amino endnu, og hun ved ikke, at jeg fortæller om hende, så jeg kan sikkert score nogle billige point!

Mvh Egon

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 20. Jul 08
Skrevet kl. 11:27

Det er lidt deprimerende, når man skal svare sig selv! Men forleden var der flere, der ville hjælpe en nybegynder. Der skal garanteret laves meget mere ved min side, men jeg vil godt vide, om den trods alt er blevet lidt bedre. Måske er alle i færd med at fejre grundloven?

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 11:29

Gongra:

Det er lidt deprimerende, når man skal svare sig selv! Men forleden var der flere, der ville hjælpe en nybegynder. Der skal garanteret laves meget mere ved min side, men jeg vil godt vide, om den trods alt er blevet lidt bedre. Måske er alle i færd med at fejre grundloven?

Prøv at læse dine private beskeder - det kan forhåbentligt hjælpe lidt på humøret Wink

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Tilmeldt 20. Jul 08
Skrevet kl. 22:15

Fama, tusind tak for din hjælpsomhed (lang privat besked). Det er vist altid svært at se objektivt på sin egen side, men jeg er klar over, at du har helt ret. Jeg har nu sat en ret bombastisk overskrift på forsiden, - hjælper den?

Jeg svarer dig her, så tråden "fornyes". Jeg kunne jo være så heldig, at der er nogen, der vil kommentere mit beskedne forsøg på SEO.

I øvrigt er jeg sikker på, at der er rigtig mange her på Amino, der er kraftig påvirket af elektrosmog. Alt skal være trådløst, så skidt med sundheden! Der er nogle linkswww.basishelse.dk , som man bliver klogere af at læse. Det er da forsøget værd, så god læselyst!

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 03:57

Hej Egon

Ja nu begynder det at ligne noget! Der er altid plads til forbedring og du er, efter min mening, heller ikke helt i land endnu. Men din nye forside er et kæmpe skridt i den rigtige retning.

Så hvis du holder dig på det spor og bliver ved med at udvikle på din side, så går der ikke lang tid, før du har en supergod side.

SEO aner jeg desværre ikke en klap om.... Eller dvs. jeg ved så meget at deMib og Rosenstand har skrevet nogle rigtigt gode e-bøger om emnet og at de kan findes i light-versioner til gratis download. Så ang. din SEO synes jeg du skulle hente deres gratis-udgaver. Der får en masse information, der kan ruste dig endda rigtigt godt rent SEO-mæssigt. Når du så har gjort hvad du kan med gratis-udgaverne kan du jo så altid investere i en af deres betalingsversioner. Men start med gratis-udgaverne - du kan faktisk komme ret langt med dem.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)