Jeg vil tillade mig at give denne døde tråd lidt kunstigt åndedræt! Jeg har nemlig forsøgt at lytte til jeres gode råd til forbedringer af www.basishelse.dk , Jeg synes, at det nu mere klart fremgår, at jeg har løsningen på stråleproblemerne, altå ikke kun fortæller om dem, - Fama, er det bedre nu?? Jeg forstår stadigvæk kun lidt af SEO, men jeg har fået lov af min kone Elisabeth til at studere, hvad hun har gjort med www.lotus-gram.dk . Hun mener, at hun er bedre end mig, så kritiser endelig også hendes side! Hun kan en masse ting, bl.a. fjerne allergier på samme måde som Annette Heick blev kureret i TV. Elisabeth har dog kun fået skrevet meget lidt om det på hjemmesiden. Hvis det er nogen, som har allergi og skulle få lyst til at skrive til hende, så hils fra Egon! Hun kender ikke Amino endnu, og hun ved ikke, at jeg fortæller om hende, så jeg kan sikkert score nogle billige point! Mvh Egon
|
Det er lidt deprimerende, når man skal svare sig selv! Men forleden var der flere, der ville hjælpe en nybegynder. Der skal garanteret laves meget mere ved min side, men jeg vil godt vide, om den trods alt er blevet lidt bedre. Måske er alle i færd med at fejre grundloven?