Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Måske er det bare overtro, - se ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber, at der er nogle hjælpsomme Aminoer, der vil kikke på min nye hjemmeside www.basishelse.dk - Hvis vi starter med siden, så er det en template, og den er vel ret enkel og ligetil. Jeg er IT-analfabet, men jeg har dog hørt, at det er vigtigt, at siden er SEO-venlig, - er den det? Hvis vi så kikker på indholdet, er det så til at forstå? Når man går rigtig meget op i noget, så er det svært at se objektivt på det. Hvad jeg synes er selvfølgeligheder, kan sikkert være sort snak for andre. Mine interesser tenderer jo lidt den alternative verden, hvor ikke alting kan forstås og forklares, men jeg synes, at det er resultaterne, der tæller. Så er teorien mindre betydningsfuld. Facit: kritik og kommentarer til siden og dens indhold, - tak! 

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 15:55

dine tittletag er slet ikke optimale, 

der er Basishelse.dk i alle dine title tags, og det er efterfulgt af nogle få ord, nogle gange bare ét enkelt

.

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 16:08

Tak for hurtigt svar. Tittletag er sort snak for mig, men jeg har ledt lidt på nettet, og når jeg får læst det et par gange mere, ender det sikkert med, at jeg forstår det!

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 16:13

http://www.amino.dk/forums/p/90961/593986.aspx#593986

kan henvise dig til min egen e-bog, den er meget kort, og du betaler først, efter du har læst den, hvis du er tilfreds 

.

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 19. May 09
Indlæg ialt: 111
Fra  Focus2web Skrevet kl. 16:13

Hej Gongra

Ellers en nydelig side,men som Jonathan siger skal du nok arbejde lidt mere med dine <titel tags>

/Maibirtt Nielsen

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:43

Hej Maibritt

Der er ganske rigtigt lidt forskelligt, du kan gøre. Og jeg fornemmer, du helst vil gøre tingene selv?

Du kan downloade en ganske gratis Light udgave på over 100 sider af min e-bog SEO-LEX - den skulle nok kunne bringe dig godt på vej. Og når du så skal give den rigtigt gas, kan du købe den fulde udgave.

Hent den gratis SEO-LEX Light her.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 18:00

Strålingsfare!

Gisp! Jeg antager dit formål med sitet er sælge nogle forskellige produkter/ydelser? Ja jeg antager det kun, fordi det langt fra er klart. Men såfremt det er formålet, bør du nok overveje, at gøre det mere tydeligt - fortæl hvad du kan tilbyde allerede på forsiden.

Derudover synes jeg også du burde kigge lidt på det generelle budskab. Det er for så vidt fint, at du ligesom "byder op til dans" med en iøjenfaldende indledning (jeg tænker på "Strålingsfare!" overskriften. Men du følger det ikke ordentligt op....

Overordnet set er designet sådan set fint nok... Men der er en del plads til forbedring. Så start med at kigge på hvad du vil fortælle og hvor du vil fortælle det. Derefter kan du så kigge på om ikke der skal være mere, at klikke på, på de forskellige sider - f.eks. undrer det mig, at billedet "Beskyt dit hjem" ikke kan lede mig til en salgsside ved et klik :)

Det vil være for omfattende, at gå i detaljer her... Men nu skulle du da være blevet peget i den rigtige retning - har du nogle spørgsmål skal du være velkommen til at skrive en personlig besked.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 18:34

Hej,

Som de øvrige også siger, skal du have lavet titler på alle dine sider, det er vigtigt at hver titel indeholder det ord som du gerne vil kunne findes på på Google, eller en af de andre søgemaskiner.

Lad os antage at du gerne vil kunne findes når nogen søger efter bedre helbred:

<title>Basishelse - grundlaget for et bedre helbred</title>

Herudover skal skal du have 1 og kun 1 <h1> tag som også indeholder ordene:

<h1>Få et bedre helbred</h1>

Lav ligeledes en eller flere andre typer af overskrifter af typen <h2>Overskrift som indholder ordene: bedre helbred</h2>
Lav også nogen af typerne <h3>, eller <h4>.

Teksten som du skriver på din hjemmeside (alt som ikke er overskrifter som ovenfor) bør også indeholde ordene bedre helbred 2 til 6 gange,
alt efter hvor meget tekst du har på din hjemmeside.

Jeg kan også varmt anbefale at downloade Thomas Rosenstands bog seo-lex, som er rigtig god og helt nede på jorden.

Ellers rigtig fin side, pæn og nydelig.

Held og lykke med forretningen

Tonny
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:02

Hej Tony

Er der en særlig grund til, at du ikke foreslår en sidetitel, hvor den primære term ikke er som det første i titlen?

Jeg vil anbefale, at sidetitlen starter med "Bedre helbred...", hvis det er den term, der ønskes synlighed på.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 19:34

Hej Thomas,

Nej det er der ikke, dit forslag er bedreSmile

Min pointe var blot gennem nogen få konkrete anvisninger at hjælpe en ikke teknisk amino i gang med SEO,  og uden brug af specialtermer.

Mvh Tonny

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)