Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode erfaringer med affiliate salg på wordpress søges

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Lolk:
Piger / Kvinder i Danmark har ikke det store kendskab til Amazon.

 

Øh.... Nå?

http://jon-lund.com/main/wp-content/uploads/Digital%20view%20week%2042.pdf

 

Tallene er godt nok ikke opdelt i køn... Men ifølge FDIM havde Amazon UK og Amazon.com små 270.000 danske brugere i august sidste år, som brugte godt 46.000 timer på de to sites... Jeg gad godt se hvilke danske webshops du mener kan konkurrere med de tal, også selvom du korrigerer for køn ;)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fama:

Andreas Lolk:
Piger / Kvinder i Danmark har ikke det store kendskab til Amazon.

 

Øh.... Nå?

http://jon-lund.com/main/wp-content/uploads/Digital%20view%20week%2042.pdf

 

Tallene er godt nok ikke opdelt i køn... Men ifølge FDIM havde Amazon UK og Amazon.com små 270.000 danske brugere i august sidste år, som brugte godt 46.000 timer på de to sites... Jeg gad godt se hvilke danske webshops du mener kan konkurrere med de tal, også selvom du korrigerer for køn ;)

Ommer.. De tal siger jo bare, at der er blevet sendt tonsvis af trafik til Amazon, men intet om deres reelle omsætningstal fra danskere fordelt på køn og produktkategori. 

Jeg indrømmer gerne, at ovenstående 100 % er et gæt baseret på hvordan jeg selv personligt har det med Amazon. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandie

Jamen så ved du jo godt hvordan man søger på Google:-)

God fornøjelse.

Kim

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Lolk:
Ommer.. De tal siger jo bare, at der er blevet sendt tonsvis af trafik til Amazon, men intet om deres reelle omsætningstal fra danskere fordelt på køn og produktkategori. 

 

Arh... Hvis vi regner lidt på det viser det sig at hver enkelt bruger i gennemsnit har brugt 10 minutter på Amazon... Mon der så bare er tale om tilfældig trafik?

Derudover så synes jeg det er noget af en påstand du kommer med... Amazon er ifølge undersøgelsen det handelssite der har flest danske brugere og det 4. mest brugte, hvis vi kigger på tid brugt på sitet.

Men du mener altså at det handelssite, der er mest besøgt af danske forbrugere samtidigt er et af de mest ukendte handelssites for danske forbrugere? Undskyld mig, men den påstand har jeg altså umådeligt svært ved at tage seriøst.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 13. Sep 06
Indlæg ialt: 638
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandie

Jeg har lige det Wordpress plugin (Har faktisk 2) du leder efter til Amazon.

Skriv mig lige en pm, og jeg skal fortælle lidt om det og give dig link til en WP side hvor det er i brug, og hvor du kan købe det. Ja det er ikke gratis, men koster heller ikke over 100 kr.

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

misel:
Jeg har lige det Wordpress plugin (Har faktisk 2) du leder efter til Amazon.
Skriv mig lige en pm, og jeg skal fortælle lidt om det og give dig link til en WP side hvor det er i brug, og hvor du kan købe det. Ja det er ikke gratis, men koster heller ikke over 100 kr.

Hvorfor ikke bare smide linket her, så andre også kan få glæde af det ? Er det så hemmeligt da ?

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

Hej Sandie

Jamen så ved du jo godt hvordan man søger på Google:-)

God fornøjelse.

Kim

 

jaa - det gør jeg. :D

Men jeg synes ikke Wordpress forum er det bedste - og mit håb var, at der herinde på Amino fandtes nogen, som måske allerede brugte det og havde gjort erfaringer med det - og som kunne give gode råd til hvilke plugins, der kunne være gode - som de måske selv brugte osv.

Jeg har tidligere haft et plugin installeret til det samme, men det fungerer ikke særligt godt. Derfor prøvede jeg bare at finde lidt hjælp før jeg igen kastede mig ud i at installere et wordpress-plugnin, som msåke gør emere skade end gavn...

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:

misel:
Jeg har lige det Wordpress plugin (Har faktisk 2) du leder efter til Amazon.
Skriv mig lige en pm, og jeg skal fortælle lidt om det og give dig link til en WP side hvor det er i brug, og hvor du kan købe det. Ja det er ikke gratis, men koster heller ikke over 100 kr.

Hvorfor ikke bare smide linket her, så andre også kan få glæde af det ? Er det så hemmeligt da ?

 

Hej Misel, jeg vil da meget gerne høre nærmere om det, du kan evt. skrive nærmere info til min pm her på Amino.

IT-konsulenten - det er da egentligt et godt spørgsmål?

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)