Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode erfaringer med affiliate salg på wordpress søges

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Sandie Sørensen:

Nicolaj Thomasen:

På de fleste programmer hos TD kan du deeplinke til netop det produkt du ønsker. Så hvis du skriver et indlæg om en speciel creme, så kan du deeplinke til netop det produkt og tjene en procentsats af salget.

 

 

Perfekt!!! Jeg må undersøge dette med det samme. Der er ikke udgifter forbundet med TD er der?

Kun hvis din bank tager et gebyr for at hæve de penge du tjener Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

IT-Konsulenten:

Ikke for at hi-jacke tråden, men hvordan kan man se hvilke produkter de forskellige affiliate programmer tilbyder man kan reklamere for ?
Kræver det en tilmelding til dem først ? Og hvad så, hvis de ikke har de produkter man ønsker at reklamere for ?

 

Du kan også ringe eller skrive til dem og spørge hvilke programmer de har. Men der er jo en løbende udskiftning. Det koster ikke noget at tilmelde sig som affiliate, så det eneste du mister er din tid, hvis de ikke har det du søger.

Er der noget specielt du leder efter?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 2. May 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, der er ingen udgifter forbundet med at oprette en konto hos TradeDoubler, så det er bare at komme i gang, og se om der er nogle af deres programmer du kan bruge til noget :)

Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:

IT-Konsulenten:

Ikke for at hi-jacke tråden, men hvordan kan man se hvilke produkter de forskellige affiliate programmer tilbyder man kan reklamere for ?
Kræver det en tilmelding til dem først ? Og hvad så, hvis de ikke har de produkter man ønsker at reklamere for ?

 

 

Du kan også ringe eller skrive til dem og spørge hvilke programmer de har. Men der er jo en løbende udskiftning. Det koster ikke noget at tilmelde sig som affiliate, så det eneste du mister er din tid, hvis de ikke har det du søger.

Er der noget specielt du leder efter?

ja, altså... Genrelt leder jeg efter skønhedsprodukter, men jeg vil jo også gerne have mulighed for at være mere spcifik. Som sagt, hvis jeg har skrevet en blog om krøller, så ved jeg at der findes en bestemt kam, der er bedst til krøllet hår. Derfor vil jeg gerne have et affiliate link til et sted, hvor mine læsere kan købe denne kam.

Jeg ville lave en søgning på Amazon, og har de kammen, så sætter jeg deres link ind, og så har min post pludselig både billede af kammen, samt et link til et setd, hvor man kan købe kammen...

Hvordan ville det scenario se ud med TradeDoubler? Har man ligeså meget kontrol over, hvad man linker til dér?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Sandie Sørensen:

Nicolaj Thomasen:

IT-Konsulenten:

Ikke for at hi-jacke tråden, men hvordan kan man se hvilke produkter de forskellige affiliate programmer tilbyder man kan reklamere for ?
Kræver det en tilmelding til dem først ? Og hvad så, hvis de ikke har de produkter man ønsker at reklamere for ?

 

 

Du kan også ringe eller skrive til dem og spørge hvilke programmer de har. Men der er jo en løbende udskiftning. Det koster ikke noget at tilmelde sig som affiliate, så det eneste du mister er din tid, hvis de ikke har det du søger.

Er der noget specielt du leder efter?

 

ja, altså... Genrelt leder jeg efter skønhedsprodukter, men jeg vil jo også gerne have mulighed for at være mere spcifik. Som sagt, hvis jeg har skrevet en blog om krøller, så ved jeg at der findes en bestemt kam, der er bedst til krøllet hår. Derfor vil jeg gerne have et affiliate link til et sted, hvor mine læsere kan købe denne kam.

Jeg ville lave en søgning på Amazon, og har de kammen, så sætter jeg deres link ind, og så har min post pludselig både billede af kammen, samt et link til et setd, hvor man kan købe kammen...

Hvordan ville det scenario se ud med TradeDoubler? Har man ligeså meget kontrol over, hvad man linker til dér?

Du skal jo selv vide om kammen findes hos en shop i Tradedoublers system. Gør den det, så kan du linke direkte til produktet. Der er dog kun billede, hvis der er lavet et banner til netop det produkt.

Men hvis jeg f.eks. vil linke til en specifik mobiltelefon hos 3 Mobil, så kan jeg gå ind på deres hjemmeside og finde alle deres produktbilleder og logos i deres billedarkiv i pressesektionen. Jeg går ud fra at andre større webshops har en lignende løsning.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandie

Jeg har en side som hedder Billigtisverige.dk hvor jeg skriver tips om at handle i Sverige og linker til forskellige butikker i Malmø m.m.

Jeg arbejder med Tradedoubler, Euroads, IQmedier, Commision Junction m.m. Mine erfaringer er at det skal være nemt for de besøgende og bestille varer og de tanke om at lave produktlinks og deeplinke til produkter er helt i top.
Men jeg tror du får større succes, hvis du har annoncer for danske firmaer på din side, for det er ikke alle som er parate til at bestille på Amazon.

Min erfaring er at det er godt at have en konto hos de fleste af de firmaer som udbyder affiliate, for så kan du vælge præcist de kampagner der matcher din målgruppe.

Husk at teste med forskellige programmer, for der kan være store forskelle i hvad der giver godt. Bl.a. har jeg selv kørt affiliate programmer med billig parfume og det gav faktisk meget godt.

Heruover kører jeg også Adsense fra Google og det er en god stabil indtægt hver måned, og deres annoncer matcher jo indholde på siden og derfor har de (på min side ihvertfald) en rimelig god hitrate.

Prøv dig frem og gør dig nogle erfaringer udfra ovenstående og lav f.eks. en lille undersøgelse på din side, hvor du spørger hvad dine besøgende er mest interesseret i. Brug det plug-inn som hedder WP-Polls, det er super nemt at bruge.

Jeg håber du kan bruge mine input, god vind fremover.

Mvh
Kim

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Burholt:

Andreas Lolk:

Piger / Kvinder i Danmark har ikke det store kendskab til Amazon. Du

Er det ikke underordnet? Jeg handler selv hos Amazon.com - og kender flere som gør - er der noget belæg for "påstanden" om at Amazon ikke vil fungere i den sammenhæng/målgruppe?

Det er vel ligeså meget kvaliteten af det som beskrives, der skrives om som er eller kan være bestemmende for om det leder til et køb....

Lasse Burholt

 

Din konvertering vil altid blive begrænset af de pågældende konverteringsfaktorer på en webshop. Herunder er kendskabsgrad og tryghedsfølelse to faktorer, der spiller ind, når en bruger vælger hvorvidt de skal købe hos en given webshop eller ej. 

Her mener jeg bestemt, at en god dansk webshop ville have bedre chance for at konvertere den besøgende end Amazon. 

Jeg har ingen artikler eller statistikker, der begrunder mit svar andet end min sunde fornuft. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hm - det er meget gode svar allesammen.

Jeg vil dog sige, at jeg ikke er ude efter mere manuelt arbejde, såsom selv at søge efter billedmaeriale osv... Det er nok derfor jeg sådan hælder til Amazon - fordi det er nemt...

jeg vil også sige, at jeg nu måske vil undersøg det der tradeDoubler og deres kampagner som f.eks. billig parfume eler lignende - selvom det ikke liige var det, jeg efterspurgte, så kunne det godt være en (ny) mulighed. Tak for tippet. :) (Hvordan finder jeg lige deres kampagner? Skal man oprette en profil først - og så kan man se en liste over dem, der er, eller hvordan foregår det?

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter tilmelding til Tradedoubler skal der ansøges til hvert enkelt program.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Lolk:

Lasse Burholt:

Andreas Lolk:

Piger / Kvinder i Danmark har ikke det store kendskab til Amazon. Du

Er det ikke underordnet? Jeg handler selv hos Amazon.com - og kender flere som gør - er der noget belæg for "påstanden" om at Amazon ikke vil fungere i den sammenhæng/målgruppe?

Det er vel ligeså meget kvaliteten af det som beskrives, der skrives om som er eller kan være bestemmende for om det leder til et køb....

Lasse Burholt

 

Din konvertering vil altid blive begrænset af de pågældende konverteringsfaktorer på en webshop. Herunder er kendskabsgrad og tryghedsfølelse to faktorer, der spiller ind, når en bruger vælger hvorvidt de skal købe hos en given webshop eller ej. 

Her mener jeg bestemt, at en god dansk webshop ville have bedre chance for at konvertere den besøgende end Amazon. 

Jeg har ingen artikler eller statistikker, der begrunder mit svar andet end min sunde fornuft. 

 

jeg må indrømme, at lige nu, hvor jeg sket ikke tjener en klejne på bloggen er jeg mere end villig til at eksperimentere. Jeg lægger dog en del tid og energi i bloggen i forvejen - og har derfor ikke brug for en meget tidskrævende approach til dette. Igen: derfor hælder jeg nok mest til Amazon - da det skulle være ligetil.

Hvilket faktisk briger mig tilbage til mit hovedspørgsmål: er der nogen der kender det tekniske guldkorn, der kan "forbinde" Amazon og Wordpress???

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)