En anonym "advarsel" imod en person og dennes virksomhed sammenkædet med en reklame for en konkurrent med detaljerede kontaktoplysninger for konkurrenten virker efter min personlige mening ikke overbevisende eller troværdig. |
Hej Alle
Jeg kender ikke Martin eller hans butik, så jeg vil slet ikke gå ind i en debat omkring hans virke.
Dog vil jeg tillade mig og give Martin ret i at hans jakkesæt er skræddersyet (vel og mærke, hvis det han skriver er korrekt) - om det er en skrædder i Danmark der tager mål osv. men får lavet selve sættet af en skrædder i Thailand gør det bestemt ikke mindre skræddersyet.
Jeg vil i denne forvindelse gerne komme med en opfordring til Fashion-Seller - Du var ekstrem hurtig til at skyde min tråd ned i går, men som jeg skrev er jeg glad for en lille debat i ny og næ - men du må simpelthen stoppe med at angribe folk på denne måde, som du gør i denne tråd, med at det ikke er lovligt mv. - Det er lovligt at kalde disse jakkesæt skræddersyet, og ikke med det er lovligt så er det sandt. - Du har et meget snævert syn, ja nærmest sort og hvidt om et sæt er skræddersyet, hvis det ikke lige passer ind i dine rammer (som står helt for din egen regning) så er det pludselig ulovligt og ikke skræddersyet.
Nu kommer der en mand med et tilbud, om man vil handle med ham eller ej, det må de enkelte personer da selv bestemme, men hvorfor gå ind og ødelægge en mands forretning/navn ved at skrive usandheder - jeg synes du skulle tage en rundtur til alle skræddere i hele Danmark og så spørge, hvordan de netop gør - hvis du besøger 10 forskellige, så har du nok også 10 forskellige måder de gør tingene på, og så vil jeg gerne med rundt, når du så fortæller dem at de ikke er skræddere, fordi de ikke har læst og gør som i dit blog indlæg.
Tror vist det er dig der må ud og researche lidt mere, før du kalder dig ekspert på dette område, upåagtet at jeg ikke kender din baggrund.
Dette er ikke ment som et angreb eller personlig hetz, men jeg synes altså nogle gange det går lidt for stærkt herinde på Amino!
Ha en god dag.