Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skræddersyede jakkesæt til iværksættere!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 06:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

aldrigigen:
....  

En anonym "advarsel" imod en person og dennes virksomhed sammenkædet med en reklame for en konkurrent med detaljerede kontaktoplysninger for konkurrenten virker efter min personlige mening ikke overbevisende eller troværdig.
Hold dig venligst fra personangreb. De er ikke velkomne på Amino.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 08:46 | Låst

Hej Alle

Jeg kender ikke Martin eller hans butik, så jeg vil slet ikke gå ind i en debat omkring hans virke.

Dog vil jeg tillade mig og give Martin ret i at hans jakkesæt er skræddersyet (vel og mærke, hvis det han skriver er korrekt) - om det er en skrædder i Danmark der tager mål osv. men får lavet selve sættet af en skrædder i Thailand gør det bestemt ikke mindre skræddersyet.

Jeg vil i denne forvindelse gerne komme med en opfordring til Fashion-Seller - Du var ekstrem hurtig til at skyde min tråd ned i går, men som jeg skrev er jeg glad for en lille debat i ny og næ - men du må simpelthen stoppe med at angribe folk på denne måde, som du gør i denne tråd, med at det ikke er lovligt mv. - Det er lovligt at kalde disse jakkesæt skræddersyet, og ikke med det er lovligt så er det sandt. - Du har et meget snævert syn, ja nærmest sort og hvidt om et sæt er skræddersyet, hvis det ikke lige passer ind i dine rammer (som står helt for din egen regning) så er det pludselig ulovligt og ikke skræddersyet.

Nu kommer der en mand med et tilbud, om man vil handle med ham eller ej, det må de enkelte personer da selv bestemme, men hvorfor gå ind og ødelægge en mands forretning/navn ved at skrive usandheder - jeg synes du skulle tage en rundtur til alle skræddere i hele Danmark og så spørge, hvordan de netop gør - hvis du besøger 10 forskellige, så har du nok også 10 forskellige måder de gør tingene på, og så vil jeg gerne med rundt, når du så fortæller dem at de ikke er skræddere, fordi de ikke har læst og gør som i dit blog indlæg.

Tror vist det er dig der må ud og researche lidt mere, før du kalder dig ekspert på dette område, upåagtet at jeg ikke kender din baggrund.

Dette er ikke ment som et angreb eller personlig hetz, men jeg synes altså nogle gange det går lidt for stærkt herinde på Amino!

Ha en god dag.

Fra København
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 11:51 | Låst

Hej Igen.

Jeg sad lige og læste gamle debatter og jeg faldt derfor over denne.

eg synes det var synd og skam, at du tidligere har forsøgt at kontakte os uden held. Vi er stadig på Østerbro og vi vil meget gerne have dig som kunde. Vi kører endnu engang kampeganepris 2 skræddersyede jakkesæt og 4 skjorter for 3999 eks moms. Som et plaster på såret for en dengang dårlig besvarelse og service, vil Ambiente give dig 2 slips gratis. Disse kan du hente på Firmaets adresse: Thomas Laubsgade 33 1. tv 2100 København Ø. Du kan kontakte os på mit direkte nummer 26 63 83 50. Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Med venlig hilsen

Martin Lyngsøe Ejskjær

Adm. Direktør 

Ambiente

mle@qualitysuitsyou.com

Skræddersyede jakkesæt og skjorter til priser hvor alle kan være med. Skræddersyet luksus!

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 12:23 | Låst

Jeg synes det virker som et udemærket tilbud, som jeg vil benyte mig af. Dog går der lige 14 dage - 3 uger,  inden jeg skal have taget mål for jeg skal lige have lidt af maven væk :-)

Men kontakt mig gerne der så vi kan lave en aftale om måltagning Smile

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:16 | Låst

Hej,

Det er en gammel tråd du tager op, den er vist udløbet nu.

Den er desuden oprettet af en bruger uden Plus-medlemsskab, reglerne for tilbudsgivning er ændret siden tråden blev oprettet.

Derfor låser jeg tråden.

/Brian

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)