Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skræddersyede jakkesæt til iværksættere!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 03:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer :)

Hvis i står og mangler et jakkesæt til arbejde, bryllup, fødselsdag eller hvad det nu måtte være, så har vi her et super tilbud til jer.

Vi tilbyder pakker med 2 skræddersyede Ambiente jakkesæt og 4 skræddersyede Ambiente skjorter fra 3495 ex moms. Vi fører bla. vores exclusive kvalitet som er en super 140 metervare med en lækker uld/silkeblanding samt en forekomst af cashmere uld.

Vi holder til i København, så hvis i er interesserede kan i kontakte os via PM eller via oplysningerne på www.qualitysuitsyou.com. Her kan i også læse mere om vores produkter og se billeder.

Hvis i kan samle en større gruppe kan vi også tilbyde at komme ud og lave et arrangement hos jer på fx. arbejdspladsen (også uden for KBH alt afhængig af tilmeldinger)

Mvh Martin Jacobsen

Ambiente

Skræddersyede jakkesæt og skjorter til priser hvor alle kan være med. Skræddersyet luksus!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 03:38 | Låst

Lidt dårligt at reklamere for et produkt og en pris, som du slet ik levere...

Det er jo ik skræddersyet jakkesæt, men konfektions jakkesæt og konfektions skjorter... Og hvor er forskellen? Ja forskellen er hele håndarbejdet, materialerne og kvaliteten...

Det er sku en ommer sorry...

Fra København
Tilmeldt 23. May 10
Skrevet kl. 10:23 | Låst

Der skal ikke lægges skjul på at det IKKE er den samme skrædder som måler op, klipper stoffet, rier det sammen og sammensætter det til det endelige produkt.

Men det er nu engang sådan at der ikke er nogen endegyldig definition, og når resten af konkurrenterne på markedet markedsfører sig med skræddersyede produkter, men med produkter som laves efter samme fremgangsmåde som vores, ja så har vi valgt også at markedsføre det som skræddersyede jakkesæt, da vi ikke føler der er nogen grund til at fremstå dårligere, når vi alligevel leverer det samme produkt. 

Men for lige at ridse op for evt. interesserede - så er der nedenunder beskrevet hvordan forløbet fungerer:

1. I vælger i samråd med en af vores rådgivere, de stoffer, farver, detaljer osv. som i ønsker til jeres jakkesæt.

2. Derefter laver vi en personlig opmåling af jer, således at produkterne bliver lavet efter jeres nøjagtige mål.

3. Når vi har den samlede ordre, sendes den ned til vores Thailandske skrædder (ham og hans ansatte har over 15 års erfaring i branchen).

4. I Thailand sørger de for at kridte op, og klippe stoffet, hvorefter det syes sammen til det færdige resultat.

5. Senest 30 hverdage efter i har placeret ordren, har i så jeres skræddersyede produkt(er) i hænde. 

Vi leverer et produkt af højeste kvalitet, lavet med den traditionelle asiatiske rutine og erfaring.

Hvis der skal laves tilretninger, er det noget som bliver klaret hos vores samarbejdspartner i Danmark, og det sker naturligvis på vores regning. Dermed er du sikret en produkt, som passer til netop din krop.

Mvh Martin Jacobsen

Ambiente

Skræddersyede jakkesæt og skjorter til priser hvor alle kan være med. Skræddersyet luksus!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15089
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:39 | Låst

Martin Jacobsen:

Der skal ikke lægges skjul på at det IKKE er den samme skrædder som måler op, klipper stoffet, rier det sammen og sammensætter det til det endelige produkt.

Ergo ik et skræddersyet jakkesæt...

Martin Jacobsen:

Men det er nu engang sådan at der ikke er nogen endegyldig definition, og når resten af konkurrenterne på markedet markedsfører sig med skræddersyede produkter, men med produkter som laves efter samme fremgangsmåde som vores, ja så har vi valgt også at markedsføre det som skræddersyede jakkesæt, da vi ikke føler der er nogen grund til at fremstå dårligere, når vi alligevel leverer det samme produkt. 

http://da.wikipedia.org/wiki/Jakkes%C3%A6t

Ja så hellere sælge en Fiat, som en Ferrari så længe, som den nu går... Men hvordan mon sådan en sag ser ud, hvis den endte ved forbrugerombudsmanden?
Er I så forpligtet til at levere 2 skræddersyet jakkesæt + skræddersyet skjorter til den pris? I såfald kan det blive en dyr affære...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 10:53 | Låst

Hej Martin.

Nu er det ikke for at ødelægge din tråd men når jeg nu har dig, vil jeg alligevel lige komme med en kommentar. (og så kommer du øverst i tråden).

Jeg faldt over jeres hjemmeside i februar. Og da jeg selv sidder på Østerbro og stod og skulle bruge en del nye jakkesæt, virkede det nærliggende at kontakte jer.

Du tog ikke telefonen, og vendte aldrig tilbage. Nu er det ikke fordi jeg som udgangspunkt er en sur stodder, men der er masser af butikker der er klar til at tage imod mine penge, så jeg gider ikke bruge tid på at tigge og bede om at få lov til at komme af med dem.

Jeg ved at jeg er en god kunde, for når jeg først har åbnet pungen kommer der som regel en hel del impulskøb med. Og jeg bruger meget lidt tid på at handle om prisen, hvis jeg synes at varen er i orden. Og når jeg har fundet et sted jeg er glad for, går der lang tid imellem jeg kigger efter nye steder.

Jeg synes bare at dit tilbud var spændende, da man får 2 jakkesæt og 4 skjorter, til næsten det halve af hvad jeg normalt giver for ét jakkesæt i Daniel.

Jeg har i mellemtiden fået købt mine jakkesæt, og fundet en ny butik der kommer ud til mig og tager mål til italienske kvalitetsskjorter som jeg kan sammensætte stortset som jeg vil.

Så det er ikke fordi jeg længere er interesseret i dine produkter, men vil bare dele med dig (og andre der kigger med), at det virker fjollet at man ikke vender tilbage til kunder, der viser så stor interesse for ens produkt, at de gider at bruge tid på at ringe til en.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 23. May 10
Skrevet kl. 11:01 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er wikipedia blot en hjemmeside hvor alle kan gå ind og redigere i teksterne, så den er meget subjektiv.

Jeg er udemærket godt klar over at den "almene" opfattelse af et skræddersyet jakkesæt, er at det er den samme skrædder som står for alle leddets processer. Denne løsning koster typisk mellem 16-20.000 kr. per jakkesæt. Men der findes ikke nogen endelig definition (lovgivning) på hvad et skræddersyet jakkesæt er. Vi har eksempelvis også skræddere til at sy vores, og derfor ville det da også være synd at afskrive det som værende et skræddersyet jakkesæt. 

Mht. forbrugerombudsmanden, så er det pt kun i Frankrig at der er lavet en decideret lov på området om hvorvidt man må kalde det haute couture (skræddersyet) eller ej. Så nej, det er ikke ulovligt at markedsføre sig på denne måde i DK.

Som du sikkert kan se, bla. i tråden her - så bliver der ikke lagt skjul på hvordan vores produkter laves. 

Vi er super stolte af vores produkt, og den pris som vi kan tilbyde - og kunderne er altid 100% indforståede med hvordan produktionen fungerer, hvilket produkt de kan forvente at modtage, hvilke muligheder de har for tilretning osv..

Mvh Martin Jacobsen

Ambiente

Fra København
Tilmeldt 23. May 10
Skrevet kl. 11:20 | Låst

Hej 

Jeg er selvfølgelig ked af at høre at der ikke er blevet vendt tilbage til dig, og jeg skal ikke kunne sige hvad der er gået galt. Kan ikke lige mindes nogen der ikke er fulgt op på, men det kan være at min telefonsvarer har drillet mig lidt mens jeg har været på skiferie. 

Nåh, men jeg vil da forvisse dig om at det naturligvis ikke har været vores intention, da vi hellere en gerne tager imod nye kunder :)

Det er godt at høre at du har fundet en anden fast løsning, men så vidt jeg kan forstå er det kun hvad skjorter angår. 

Så hvis du nu i fremtiden står og skal bruge jakkesæt, så håber jeg at du har mod på at give mig eller en af mine partnere, et kald igen. Jeg beklager at du har haft en dårlig oplevelse og igen, det har bestemt ikke været intentionen.

Mvh Martin Jacobsen

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:30 | Låst

Martin Jacobsen:

Så hvis du nu i fremtiden står og skal bruge jakkesæt, så håber jeg at du har mod på at give mig eller en af mine partnere, et kald igen. Jeg beklager at du har haft en dårlig oplevelse og igen, det har bestemt ikke været intentionen.

Nu er forårs- og sommersæsonen dækket ind, så det er først til efteråret at det bliver akruelt igen. Men jeg har jer i tankerne til den tid :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 23. May 10
Skrevet kl. 11:37 | Låst

igang:
Nu er forårs- og sommersæsonen dækket ind, så det er først til efteråret at det bliver akruelt igen. Men jeg har jer i tankerne til den tid :o)

Det lyder godt, du skal være mere en velkommen :)

(Jeg giver dig et gratis slips med i en evt. handel, for ulejligheden)

Mvh Martin Jacobsen

Ambiente

Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 05:16 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har brugt Martin Jacobsen og gør det aldrig igen.

Det er simpelhen noget være lort han leverer og når man så ringer eller skriver

til ham så hverken tager han telefonen eller skriver tilbage, ....

Hold jer fra ham.

Få det meget billigere ved at tage et smut til Phuket til denne adresse 

REATIVE TAILORING & SILK CENTRE 
64/8-9 Rasda Rd., Rasada Shopping Centre, 
Phuket, 83000

Tel : +66-(076)-215958, 223569

Du ringer blot til dem fra dit hotel, og de vil sende en chauffør der uden omkostninger for dig, vil bringe jer frem og tilbage til Phuket Town, hvor deres ene forretning ligger. Den anden ligger i Patong, men vælg Phuket Town og spørg efter Chin eller Sam.

Du vil få den bedste behandling og deres arbejde er perfekt. 

Del af indlæg fjernet, da det er i strid med Aminos regler, (Moderator)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)