Da de startede, da kørte de med løbende måned + 15 dage, men det kræver virkelig meget kapital. For et års tid siden ændrede de det til løbende måned + 45 dage, hvilket er standard hos de fleste netværk.
De sender rigtig mange mails ud, men det har vi fravalgt, hvilket de respekterer. De er nemme at komme i kontakt med og de arbejder iøjeblikket på et par forbedringer som vi har "bestilt", bl.a. at alle kampagner fra samme annoncør skal samles i samme program.
Når forbedringerne er på plads, så regner jeg med at bruge dem på lige fod med TD og kombinere lidt med Adservice, som netop idag har gjort det muligt for affiliates at lave egne deeplinks på de fleste programmer.
Jeg mangler fortsat at få en udbetaling for min hovedkonto hos Mikkelsen Media. Jeg tror dog ikke at det skyldes generelle problemer, men snarer en enkeltstående fejl. Min januar udbetaling kom 16/3, februar kom 20/4, og den 19/5 fik jeg en lille marts udbetaling for mit nye pointsite Gratis Penge. Den manglende udbetaling skyldes derfor sandsynligvis at jeg har fået en ny konto, og dermed har 2 konti hos mikkelsen.
Tidligere har der været problemer med at få genereret udbetalingsbilag, men jeg har været med hos mikkelsen media stort set fra starten, og der har ikke tidligere været problemer med udbetalinger. De er dog meget langsomme til at svare på henvendelser, og til at få styr på tingene, men det gælder desværre for mange af de danske affiliate netværk.
Jeg syntes nu de svare ganske hurtigt, jeg sendte dem en mail kl. 9.24 og havde svar tilbage fra dem kl 10.01, det syntes jeg altså er en ganske hurtig svartid
Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!
Jeg syntes nu de svare ganske hurtigt, jeg sendte dem en mail kl. 9.24 og havde svar tilbage fra dem kl 10.01, det syntes jeg altså er en ganske hurtig svartid
Det er nok bare mig der bliver syltet så.
Jo vist, jeg kan da godt have svar indenfor 10 min. i enkelte tilfælde. Men for mig er det altså mere almindeligt med svartider på mange dage hos mikkelsen.
Som skrevet tidligere vil jeg dog ikke gøre det til noget stort kritikpunkt, for det er det samme hos andre netværk også.
Jo vist, jeg kan da godt have svar indenfor 10 min. i enkelte tilfælde. Men for mig er det altså mere almindeligt med svartider på mange dage hos mikkelsen.
Som skrevet tidligere vil jeg dog ikke gøre det til noget stort kritikpunkt, for det er det samme hos andre netværk også.
Ellers kan du altid prøve at give dem et ring, det virker også hos de fleste netværk, og giver dig ofte et hurtigere svar, end at sidde og vente i flere dage til de når din mail. Det er i hvert fald min erfaring :)
Effektiv og hurtig slankekur med Nupo Kuren - Start i dag!
Ellers kan du altid prøve at give dem et ring, det virker også hos de fleste netværk, og giver dig ofte et hurtigere svar, end at sidde og vente i flere dage til de når din mail. Det er i hvert fald min erfaring :)
Det er korrekt.
Og jeg sidder altså heller ikke passivt og venter på mail