Jeg har et i et stykke leget lidt med en ide, som jeg vil give et skud. Det jeg i korte trækt vil gøre er at tage den typiske "prissammenligningsside" til et nyt level. Der skal programmeres en applikation som vil give brugeren en meget bedre oplevelse. Det som jeg har behov for er en som kan stå for vedligeholdelsen af siden, både hvad angår priser og indhold. Der vil være lidt mere administrativt arbejde ca. 1½time om ugen til at opdatere indhold. Desuden skal der laves nyt indhold jævnligt (i form af tekst), så derfor er det også vigtigt at : 1 ) Du har tid og mulighed for at arbejde med det her i 6 - 8 timer om ugen 2 ) Du har flair for at skrive, tegnsætning og retstavning. 3 ) Du har I forvejen et CVR nr. Jeg har ideen, evnerne til at bygge webapplikationen og erfaring med affiliate marketing. Med venlig hilsen |
Det økonomiske perspektiv er svært at spå om, men det er bestemt ikke urealistisk med en omsætning på 1000 DKK om dagen indenfor 12 måneder. Omvendt skal der nok heller ikke forventes nogen nævneværdig omsætning før 8 måneder inden i projektet!
Med venlig hilsen
Casper Schneidereit