Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør til knæklys salg!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér..

Som overskriftet siger søger jeg en leverandør til noget knæklys salg.

Jeg har i tankerne og åbne en lille webshop og derfor skal jeg have købt en masse knæklys hjem. Håber i kan hjælpe, evt. linke mig videre til nogen?

- Jacob

Tilmeldt 5. Sep 09
Skrevet kl. 19:10

Kunne også være at nogen kendte folk der kunne guide mig videre på min søgen..

Bump.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 19:19

har du prøvet at søge i østen ?

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 19:21

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 19:30

Hej Jacob.

Inden på http://www.qxl.dk kan man oftes købe meget billige og forskellige slags knæklys. Det kan være at du skulle købe fra nogen af dem der har en erhversprofil derinde, og måske på længere sigt handle med dem uden om QXL og evt få bedre priser, jeg ved godt at der ikke er den samme fordel ved det i forhold til selv at importere det fra Kina, men tilgengæld slipper du så for at alle de besværligheder er forbundet med at tage kontakt til producenter / udlandske leverandør.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 5. Sep 09
Skrevet kl. 22:47

Hej begge to.

Tak for jeres link. Omkring de udlanske sider så tror jeg ikke det kan betale sig. Ja det er måske billigere men det skal også ordnes en masse ting hvis det hele skal komme fra kina.

Mht. til qxl sa er priserne meget meget dårlige derinde. Der er ikke rigtig nogen der har et godt tilbud ud over lige en enkel.

Men tusind tusind tak!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)