Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud ønskes! - salg af et domænenavn "TeKaf"

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Da jeg har lukket min drømme butik vil jeg gerne sælge domæne navnet ( tilbud ønskes!)

Navn og logo  er registreret i Patent- og Varemærkestyrelsen.

Navnet: TeKaf har været brugt til en butik som handlede med /solgte "en oplevelse for sanserne."Salg af kaffe og te løsvægt, kakao, chokolade, specialiteter, afslapnings musik, brugskunst relateret til kaffe, te samt cafe og galleri. (Uddybende forklaring vedr. oprindelige ide og koncept kan gives hvis det ønskes)

Senest også brugt sammen med webshop.

Navnet er både en sammentrækning af Te og Kaffe; men også "kommer du "til Kaf'".

Er der mon nogen som kunne have interesset?

mvh. Hanne ;)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:10

Hej Hanne

Umiddelbart tror jeg ikke du umiddelbart finder nogen der vil have dit brugte domæne, ensige betale penge for det, har du overvejet at sælge kaffebaren som en samlet virksomhed og så lade domæne/navn/varemærke følge med? I givet fald vil jeg mene at det ifht. dine tidl. kunder vil have noget signalværdi som vil have værdi for den nye ejer :)

Fra London
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 17:22

Er enig med Mikkel, du vil ha langt bedre muligheder for salg hvis du sælger det hele som en virksomhed. Domænenavnet har ikke meget andet end en personlig værdi for dig, og ikke så meget for en eventuel køber.

- Nicholas Van Sant | Blabladesign

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:50

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:18

well - forstår godt jeres svar - synes bare det er et kanon fedt navn og hvis jeg ikke prøver, så finder jeg jo ikke ud af om nogen kunne have interesse i at overtage/købe det vel?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:20

Hanne:

well - forstår godt jeres svar - synes bare det er et kanon fedt navn og hvis jeg ikke prøver, så finder jeg jo ikke ud af om nogen kunne have interesse i at overtage/købe det vel?

Det er det også. det er kort og enkelt og kan bruges til mange forskellige ting. Hav tålmodighed..august/sept er en bedre periode af afsætte det i.

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)