Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mit indlæg er blevet slettet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Da et medlem af amino.dk - Del af indlæg fjernet da virksomhed bliver hængt ud  (Moderator) - har snydt mig for flere tusind, valgte jeg at skrive herinde, i håb om at finde en adresse eller et telefonnummer, så jeg kunne kontakte firmaet gennem min advokat.

Overraskende nok, så bliver mit indlæg slettet - ved ikke om det er fordi amino.dk har gode forbindelser til ejerne af firmaet, men jeg synes det er tarveligt, at man hjælper lyssky firmaer, ved at slette de dårlige ting de har gjort.
Et eller andet sted, så er det også lidt af censur - mærkeligt, når man i landet har kæmpet for at modarbejde censur. Har været medlem af amino siden 2006 og er mildest talt dybt dybt skuffet!

Men, omvendt, er det måske mig, der har overset at man ikke må kritisere medlemmerne og opsøge sine rettigheder herinde?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:33

Man må ik hænge folk ud herinde, med mindre der ligger en dom på hændelsen...

Så det er såmænd ik fordi Amino støtter nogen, de følger bare dansk lovgivning...

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 16:34

Nu har jeg ikke læst dit indlæg - men jeg er sikker på at du sagtens kunne lave et indlæg der kunne give dig de relevante oplysninger uden at hænge firmaet og dets ansatte ud med navn.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 16:44

Ja.... Man må ikke hænge folk ud - det tror jeg også du kan se fornuften i, når du får sagen lidt på afstand.

Men bortset fra det.... Hvis du vil finde kontaktoplysningerne på folkene bag firmaet, så har jeg bare én ting at sige dig: whois

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 16:44

Den innovative:
i håb om at finde en adresse eller et telefonnummer, så jeg kunne kontakte firmaet gennem min advokat.

Er det ikke bare at lave en hurtig søgning på firma navnet, så kommer der da nogle medarbejder op, mon ikke de gerne vil hjælpe, det er da et forsøg værd.

Nu nåde jeg at læse hvilken virksomhed det var omkring, inden moderator ændrede dit indlæg, og jeg søgte blot i søgemaksinen på amino, også kom der hurtigt en række indlæg fra dem...

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 16:48

Slår du domænet op hos dk-hostmaster får du navn, adresse og telefon nummer. Jeg er i tvivl om hvad du skal bruge som en simpel søgning på nettet ikke kunne give dig.

Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 19:04

Tak for jeres svar,

Jeg havde ikke hængt firmaet ud på en grov måde, men fortalte bare om forløbet. Firmaet havde ikke nogle telefon numre, svarede ikke på mails og mere. Nu eksisterer de vist slet ikke. Så havde, bortset fra DK-Hostmaster prøvede alle mulighederne.

Men ellers tak for hjælpen.

Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 19:37

Og i øvrigt, så hjalp DK-Hostmaster ikke. Tlf nummeret er: 12345678 - f..... irriterende altså! Ikke nok med det, så er det en postbox!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)