Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

pengeautomaten.dk mafia?? eller gode nok?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ! 

Vi beklager overskriften men den skal tiltrække noget opmærksomhed. 

ER pengeautomaten noget i vil råde andre at rode sig ud i eller skal man bare droppe det. 

Vi skal låne 200.000 til opstart af forretning, men vi har prøvet to banker med et pænt NEJ!!! 

så sidder jeg og tjekker pengeautomaten.dk

200.000 fordelt på 48 måneder af 5026 om måneden giver en 240.000 vi er villige til at betale det ekstra det koster. de 40.000 men ryger der andre gebyrer ind? 

Spørgsmålet er: 

Hvis i stod i vores situation ... ville i gøre det ? jeg ved godt at det ikke er så uddybene men har skrevet en 30 indlæg herinde om min forretning og om at banken ikke rigtig vil gå med til det... 

håber at i kan komme noget fornuftigt 

tak

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:01

Hej Jakun,

De skjuler ikke noget,og du kan udfra deres ÅOP se hvad du skal betale. ÅOP indeholde alle udgifter til lånet, og ikke kun renten.

Du kan nok ikke bruge mit svar til noget, men personligt ville jeg ikke gøre det.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:01

Hva med at prøve 18 banker mere, før i begynder på "desperate" låneforsøg?

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:04

problemet er at hver bank tager ca en måneds behandlings-tid og det har vi ikke tid til, inden for 2-3 uger max, skal vi have et svar....  

nu kender jeg ikke bank verden, men hvad mener de med åop, nom. årlig rente , hva forskellen

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:09

åop er den rente du betaler inkl. Gebyre, tillæg og den månedlige rente. De smider alle omkostninger om året sammen og finder renten ud fra det, og deraf for du ÅOP.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 20:10
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:12

Jeg har en artikel om pengeautomaten her, jeg ved ikke hvor meget mere du kan udlede af den om firmaet.

ÅOP dækker dine samlede udgifter til lånet pr. år, og det er det tal du kan bruge til at sammenligne hvor dyrt et lån er i forhold til et andet.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 20:13

Casper, IOOS Internet:

Jeg har en artikel om pengeautomaten her, jeg ved ikke hvor meget mere du kan udlede af den om firmaet.

ÅOP dækker dine samlede udgifter til lånet pr. år, og det er det tal du kan bruge til at sammenligne hvor dyrt et lån er i forhold til et andet.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

OMG ER DET ET AFFILIATE LINK DU HAR DER CASPER!!! omgomgogmogmgomgogmogmgogmogmg

***wall of hate***

:P Sry couldnt help it :p

Fra København
Tilmeldt 25. Apr 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 20:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

At kaste jer mere eller mindre hovedkuls ud i at låne 200.000 kr. fordi to banker siger nej syntes jeg lyder risikabelt. 

Når du/I ikke har forstand på, hvad der er af reelle omkostninger, så forstår jeg overhovedet ikke, at I så meget som overvejer at kaste jer ud i "forbrugslån". 

I må have fået nogle brugbare begrundelser fra de to banker I har fået afslag fra. Hvorfor syntes de ikke, at jeres projekt er holdbart?

Hvis bankerne mener, at jeres projekt ikke ser ud til at ville give et ordentligt afkast, så er det nok en ganske god idé at lytte til dem.

Er der mangler ved jeres etableringsbudget og øvrige budgetter? Så kan I opsøge en revisor og få hjælp til at udarbejde holdbare budgetter. 

Uanset hvad det er I har så voldsomt travlt med, så lad for pokker ikke det føre til, at I kaster jer ud i at starte uden at have ordentligt styr på de økonomiske aspekter.

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 20:21

Hej Jakob

Jeg ved ikke om det er blevet foreslået før... Men hvis du har så svært ved at få finansieringen arrangeret og konceptet er så godt som du giver udtryk for...var det så ikke en idé at du overvejede, at tage en partner ind? Det kan som sagt være du har fået rådet før.... Men jeg forestiller mig det hurtigt kan være mere interessant at afgive en del af ejerskabet, istedet for at rode dig ind i det "grå" lånemarked....ja eller slet ikke at få projektet sat i vandet :)

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)