Du skal først klage til banken, - den klageansvarlige skal forefindes på bankens hjemmeside. Bagefter kan du evt. kontakte en advokat/advokatvagten for at høre om dine muligheder.
Bankerne er forpligtiget til at overholde god skik vedr. rådgivning, men fra at få ret i at der er givet dårlig rådgivning og til at få erstatning er der et langt stykke vej. Det er kun de færreste der rent faktisk får erstatning, og jeg tror ikke du skal forvente at advokater vil stå på spring for at hjælpe dig.
Du kan ihvertfald ikke få hjælp på denne måde som du skriver her på Amino, da det vil stride mod god advokatskik at påtage sig en opgave på de betingelser.
De har lige indrømmet den sidste fejl her idag men så sænker de bare vores rådighedsbeløb.....
Der er da ingenting der forhindrer jer i at skifte bank og dermed tage sagen med banken når de sender jer til inkasso, så får du alle mulighederne for at tale din sag.
Banken har jo ingen udfordring når I frivilligt lader indtægter gå ind på jeres konti. De skal nok vågne når dette ændrer sig, og så kan det være de er mere lydhøre hvis der er hold i jeres påstande.