Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trademark i ental eller flertal?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen kære Aminoer.

Jeg er ved at varemærkeregistrere min virksomhedsnavn, men jeg er kommet i tvivl om jeg skal registrere det i ental eller flertal.

Jeg ved ikke hvilken, der vil lyde/se godt ud på f.eks. t-shirts, jakker osv. Så jeg håber I gider komme med jeres input.

(Nedenstående er ikke  virksomhedensnavn, men de er meget tæt på det navn jeg skal registrere)

FabBoy

eller

FabBoys

Hvilken en ville I vælge at registrere og bruge som virksomhedsnavn? Smile

På forhånd mange tusind tak for jeres hjælp.

Kommer snart...

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 18:49
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Skrevet kl. 18:57

Magnus Havgry:

Prøv lige at Google fap.

lol. så bliver jeg da lidt klogere. Big Smile

Men som sagt er det ikke det rigtige virksomhedsnavn, men kun et eksempel, der er meget tæt på navnet. Smile

Kommer snart...

Tilmeldt 22. Apr 10
Indlæg ialt: 1708
Skrevet kl. 19:21

Det er sgu svært sådan lige at sige.... Det er jo en ret stor beslutning, så man skal træde varsomt.

Men hvis du insisterer på et skud fra hoften uden noget som helst kendskab til hverken dit produkt eller dine kunder..... Ja så vil jeg sige ental.

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Skrevet kl. 20:10

Tak Fama.  Smile

Produktet er primært beklædningstøj, såsom t-shirts, bukser osv. og målgruppen er primært de unge mellem 10-18 år.

Kommer snart...

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 20:14

tænkstort:
Produktet er primært beklædningstøj, såsom t-shirts, bukser osv. og målgruppen er primært de unge mellem 10-18 år.

Det er straks mere præcist... Det er stadigvæk lidt svært at sige. Men jeg holder fast i at tage den i ental... Der er jo ingen grund til at gøre det mere kompliceret end nødvendigt. Så hvis vi bare holder os til at det grafisk ser pænest ud, såfremt det rigtige produktnavn består af samme antal bogstaver Geeked

Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Skrevet kl. 21:16

Tak igen Fama.

Kommer snart...

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 21:21

tænkstort:

Tak igen Fama.

No sweat.... Hvis du tør stole på jeg ikke render med din idé skal du være velkommen til at smide lidt flere detaljer i en PM Geeked Så skal jeg nok kigge på det og se om der er noget man kan gå lidt mere i detaljer med.

Vil du være med?

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Skrevet kl. 22:05

Fama:

Hvis du tør stole på jeg ikke render med din idé skal du være velkommen til at smide lidt flere detaljer i en PM Geeked Så skal jeg nok kigge på det og se om der er noget man kan gå lidt mere i detaljer med.

Smile Tag det ikke personligt, men jeg vil helst ikke afsløre navnet før jeg har fået det registreret. Når jeg har fået det registreret skal jeg nok skrive det i min signatur.

Kommer snart...

Tilmeldt 22. Apr 10
Skrevet kl. 22:12

tænkstort:
Smile Tag det ikke personligt, men jeg vil helst ikke afsløre navnet før jeg har fået det registreret. Når jeg har fået det registreret skal jeg nok skrive det i min signatur.

Det er skam forståeligt nok - men nu bliver jeg jo nysgerrig, så glæder mig til du får registreret det, så du kan løfte sløret for konceptet Smile

Vil du være med?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)