Produktet er primært beklædningstøj, såsom t-shirts, bukser osv. og målgruppen er primært de unge mellem 10-18 år.
Det er straks mere præcist... Det er stadigvæk lidt svært at sige. Men jeg holder fast i at tage den i ental... Der er jo ingen grund til at gøre det mere kompliceret end nødvendigt. Så hvis vi bare holder os til at det grafisk ser pænest ud, såfremt det rigtige produktnavn består af samme antal bogstaver
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
No sweat.... Hvis du tør stole på jeg ikke render med din idé skal du være velkommen til at smide lidt flere detaljer i en PM Så skal jeg nok kigge på det og se om der er noget man kan gå lidt mere i detaljer med.
Arbejder på at udvikle Danmarks bedste Klima-Portal, som naturligvis kører DoFollow ;)
Hvis du tør stole på jeg ikke render med din idé skal du være velkommen til at smide lidt flere detaljer i en PM
Så skal jeg nok kigge på det og se om der er noget man kan gå lidt mere i detaljer med.
Tag det ikke personligt, men jeg vil helst ikke afsløre navnet før jeg har fået det registreret. Når jeg har fået det registreret skal jeg nok skrive det i min signatur.
Tag det ikke personligt, men jeg vil helst ikke afsløre navnet før jeg har fået det registreret. Når jeg har fået det registreret skal jeg nok skrive det i min signatur.
Det er skam forståeligt nok - men nu bliver jeg jo nysgerrig, så glæder mig til du får registreret det, så du kan løfte sløret for konceptet