Hej er der ikke noget jeg kan gøre for nogle af jer Aminoer, som kan gøres hjemmefra, pakke, samle, tjekke, frankering osv, Jeg vil meget gerne have seriøse svar.
Et seriøst svar kræver et seriøst indlæg, der efter min mening er lidt mere end en sætning uden noget som helst infomation om dig selv :)
Det er en ommer :)
Er det bare mig eller er det en lidt hård medfart at give nye?
Også set i lyset af at man slet ikke ved hvorfor vedkommende vil arbejde hjemmefra det kan jo være der er en grund til at der kun står 2 linier, men det er bare min mening!
Et seriøst svar kræver et seriøst indlæg, der efter min mening er lidt mere end en sætning uden noget som helst infomation om dig selv :)
Det er en ommer :)
Er det bare mig eller er det en lidt hård medfart at give nye?
Også set i lyset af at man slet ikke ved hvorfor vedkommende vil arbejde hjemmefra det kan jo være der er en grund til at der kun står 2 linier, men det er bare min mening!
Preben
Der var intet hårdt eller ondt ment i det, derfor jeg bruger smileys :P
Men for mig er det ikke en seriøs jobsøgning, Specielt når hun/han vil arbejde hjemme fra.
Der var igen intet ondt i det men det er efter min mening ikke et seriøst indlæg eller gjort nok ud af det.
Det var en upfordring til at hun/han laver en ny mere gennemført tråd og ikke flygte :)
Jeg er ved at starte et nyt projekt op, og hvis du har energi og lyst kan jeg lære dig op til at kunne bestride de opgaver der kommer, jeg kan ikke love dig fast arbejde men jeg håber at det kommer til at gå super godt med det projekt og det vil kunne give et job et dig.
Jeg er ved at starte et nyt projekt op, og hvis du har energi og lyst kan jeg lære dig op til at kunne bestride de opgaver der kommer, jeg kan ikke love dig fast arbejde men jeg håber at det kommer til at gå super godt med det projekt og det vil kunne give et job et dig.