Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting - cPanel/whm - Hvem kan hjælpe med dette?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Har brug for hosting til en webportal. Portalen er skrevet i php og bruger mysql som database (baseret på Joomla).

Jeg har følgende krav: Linux, cPanel/WHM, suPHP samt MySQL root adgang. <- Det er vigtigt at jeg kan have alle privilegier på min bruger. Lige nu har jeg hosting i et shared miljø og min nuværende host kan ikke give mig disse rettigheder.

Det må gerne være en VPS med mulighed for at opgradere i tand med flere besøgende.

Det vigtigste for mig er at min løsning kan komme til at køre problemfrit så jeg ikke længere skal spilde min tid på serverrelaterede ting og kan koncentrerer mig om udvikling på sitet :-)

Skriv et indlæg hvis jeg skal kontakte jer eller send mig en pm hvis i har et fornuftig tilbud.

Lej feriebolig privat i Danmark og udlandet - lej-feriebolig-privat.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:30

Du må gerne sende en mail til mmc@specialhosting.dk, skriv "lidt numre" til mig, hvor meget skal du bruge, hvilket budget opererer vi indenfor osv. Så skal jeg strikke et tilbud sammen til dig.

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 12:15

Hej m,

Du skal være velkommen til at se vores priser på VPS. Vi har et template liggende klar der kører CentOS med præinstalleret cPanel/WHM.

Du skal være meget velkommen til at skrive, hvis du har nogle spørgsmål. :-)

Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 10:38

Jeg tror jeg har fundet min endelige host. Mine tests har i hvert fald været succesfulde.

@Patrick

Du må gerne smide mig en pm med hvad en VPS med cPanel vil koste ved jer. Du skriver jo en ret billig pris i din signatur Big Smile

Lej feriebolig privat i Danmark og udlandet - lej-feriebolig-privat.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 10:41

Det gør jeg da med det samme. :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)