Det er bare i orden du tør at stå frem og sige de ting.. respekt
Jeg kan egentligt ikke se problemet i at skulle stå frem og sige tingene som de er. Det sjove er egentligt, at det er TV2 som på én eller anden måde har fundet mig
Må man spørger hvordan de fandt dig?
Via et forum hvor der var en som påstod at Ritalin ingen effekt havde på folk uden ADHD - der måtte jeg jo lige rette ham lidt. Og ad den vej + nogle omveje har de så fundet mig...
Jeg forstår ikke hvorfor man ikke tilbyder gratis narko - under kontrollerede forhold til de sølle skæbner der er kommet ud i misbrug. Så ville man også have bedre chance for at hjælpe flere ud af misbruget. Tænk hvor stor en del at kriminaliteten der er pga. narkomani.
At flere skulle "vælge" at blive narkoman pga. af det, er jo absurd.
Jeg forstår ikke hvorfor man ikke tilbyder gratis narko - under kontrollerede forhold til de sølle skæbner der er kommet ud i misbrug. Så ville man også have bedre chance for at hjælpe flere ud af misbruget. Tænk hvor stor en del at kriminaliteten der er pga. narkomani.
At flere skulle "vælge" at blive narkoman pga. af det, er jo absurd.
Men det er en helt anden diskution
Det er man også så småt begyndt med, efter 10-12 års tilløb - men helt grotesk at man ikke har gjort det før. Når man ser hvordan de lever, hvad de injicerer og hvor mange problemer de skaber for dem selv og andre, er det svært at finde argumenter imod det i min verden.