Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kommer jeg længere op på et keyword med stor konkurrence?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg gik idag igang med, at kigge på SEO optimerings mulighederne på min side http://oddsspillet.dk . I den forbindelse kom jeg lige på en lille ting jeg gerne ville have noget ekspert hjælp til...

Hvordan kommer jeg højt op på google under søgeordet "odds" selvom der er 50.000.000 resultater?

Er der noget man kan gøre for at ranke højt selvom ens side nødvendigvis ikke er på størrelse med facebook, danskespil etc..

Håber nogle har et godt svar! :)

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 20:30

du skal ikke være bekymret

der kan sagtens være 50.000.000 resultater, men hvem siger at de sider har lavet Seo ? kan godt være at de slet ikke har gjordt det

du kan sagtens komme på plads 1, du skal bare have en masse kvalitetslinks med god anchortext

.

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 20:51

Okay. Det lyder godt.

Er der andre SEO eksperter som kan komme med deres input, det ville være lækkert :)

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 20:57

Jonathan Hansen:

du skal ikke være bekymret

der kan sagtens være 50.000.000 resultater, men hvem siger at de sider har lavet Seo ? kan godt være at de slet ikke har gjordt det

du kan sagtens komme på plads 1, du skal bare have en masse kvalitetslinks med god anchortext

Synes du får det til at lyde lettere end det er. Det kræver rigtig meget arbejde, at komme op nr. 1 på et søgeord som odss. Og tager meget tid.

Christopher

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 20:59

ja, det er ikke lige til, men det er muligt.

.

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:00

Hej Simon,

Først en kæphest. Glem alt om at vurdere konkurrencen på et søgeord ved at se på antallet af resultater ved en søgning. Fokusér i stedet på, hvad der skal til for at komme på side 1, for det er deroppe, det er sjovt at være.

Jeg har skrevet et lille blogindlæg om emnet her, men essensen er, at du skal se på, hvor meget indsats dine konkurrenter har lagt i SEO-arbejdet.

En væsentlig faktor er antallet af links til en side, så det skal indgå som en væsentlig parameter i din analyse.

Og uden at have kigget på din side, vil jeg også gerne svare at gode indgående links fra andre sider er en absolut nødvendighed for at komme til tops på konkurrenceprægede søgninger.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 21:02

Haha, ja alt er muligt... Hvis man sætter tiden og kræfter til det.

Det er jo også muligt at komme nr. 1 på SEO og Søgemaskinoptimering, men det er bare sindsyg svært.

.....................

Simon, hvis jeg var dig ville jeg fokusere på mindre søgeord som, gratis odds og long tail søgeord. For hvis du skulle op nr. 1 på Odds skal du smide en MASSE penge hos en SEO-Mand.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 21:03

Hej Simon. 

OFFTOPIC: Hvor har du hentet din viden om seo? - Ren interesse.

Mvh

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 21:10

Frank Hellerup Madsen:

Hej Simon,

Først en kæphest. Glem alt om at vurdere konkurrencen på et søgeord ved at se på antallet af resultater ved en søgning. Fokusér i stedet på, hvad der skal til for at komme på side 1, for det er deroppe, det er sjovt at være.

Jeg har skrevet et lille blogindlæg om emnet her, men essensen er, at du skal se på, hvor meget indsats dine konkurrenter har lagt i SEO-arbejdet.

En væsentlig faktor er antallet af links til en side, så det skal indgå som en væsentlig parameter i din analyse.

Og uden at have kigget på din side, vil jeg også gerne svare at gode indgående links fra andre sider er en absolut nødvendighed for at komme til tops på konkurrenceprægede søgninger.

Den vil jeg lige læse :)

Frederik Grønholdt Petersen:

Hej Simon. 

OFFTOPIC: Hvor har du hentet din viden om seo? - Ren interesse.

Mvh

Jeg har ingen viden omkring SEO som sådan, hvorfor da? 

Andre som har nogle inputs til mit spørgsmål? :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:19

Indhold & links. Hvis du kan få automatiseret en eller begge ting, så er du godt på vej (amino får jo tilført nyt indhold konstant eksempelvis).

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)