Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny brevkasse af professionelle frisører om hårpleje og styling!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære kvindelige aminoer...


Vi har endelig fået vores brevkasse færdig og lagt på nettet. De første spørgsmål og svar er allerede tikket ind, men vi vil selvfølgelig gerne have endnu flere spørgsmål og kommentarer fra vores brugere.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig lidt konstruktiv kritik af brevkassen fra jer amino'er - om der er ting vi kunne gøre bedre, forslag til nye indlæg eller om i synes det er spild af tid.

Tak for jeres tid og jeg glæder mig til at høre jeres meninger!


Med venlig hilsen
Henriette

Fra Kbh. S.
Tilmeldt 3. Mar 09
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henriette.

Jeg synes det er en flot og proffesionel hjemmeside I har fået lavet.

Hvis I vil have mere fokus på jeres brevkasse, så foreslår jeg, at I får designet en anden "teaser" for den. Den teaser, den boks, der er på forsiden og reklamerer for brevkassen lige nu falder ligesom for meget i med resten af designet. Hvis I sætter mere fokus på teaseren med en pangfarve eller placering, så kan det være I f¨r flere hits på den.

Har I generelt meget trafik ellers?
Måske I har brug for at promovere jer lidt mere - gøre jer og siden mere synlig...

Jeg har et frækt tilbud...
Jeg har nemlig en beautyblog, og her kunne I få jeres eget menupunkt, og så blogge om jeres produkter derigennem og linke til produkterne i jeres webshop, når I omtaler dem...

Jeg tror det vil gøre jeres blog godt, hvis I også bloggede med eksempler og fotos...

Skriv en mail til mig, hvis I er interesserede i ideen...

Mvh.
Sandie

Fra Silkeborg
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandie!

Det lyder da spændende, vil du sende mig din email-adresse så kan vi lige tage dialogen på mail Smile

Med venlig hilsen
Henriette

Fra Silkeborg
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sandie!

Det lyder da spændende, vil du sende mig din email-adresse så kan vi lige tage dialogen på mail Smile

Med venlig hilsen
Henriette

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)