Igår var der vist en 55.000 fans, idag er der små 62.000. http://www.facebook.com/nejtilpakken (Nej Til Pakken) Jeg synes da heller ikke at det er fedt at Danmark skal spænde livremmen ind, men hvis I ser på hvad folk skriver er det kun om hvad samfundet burde gøre for dem, og ikke hvad de burde gøre for samfundet. Sjovt at der er så mange i Danmark der bare gerne vil ha' og forventer dette skal være en menneskeret. Jeg synes istedet for at man skulle se lidt mere på hvad man vil gi'. Selvfølgelig skal vi hjælpe de svageste i samfundet, men det ville da være rart om vi kunne definere hvad det vil sige at være svag/fattig. Personligt finder jeg det underligt at skulle have penge fra samfundet fordi jeg vælger at sætte børn i verden, men samtidig skulle betale verdens højeste skattetryk på mit arbejde. Så fint med en grænse på 30.000 for børnepenge, hvis man ikke har råd til at sætte børn i verden i Danmark hvor så meget er støttet og alle kan få betalt deres uddannelse, så burde man måske nøjes med et par unger istedet for 5. Så gud hvor er det trættende at gå igennem "væggen" på facebook siden og se alle dem der bare kræver af samfundet, men glemmer at de er en del af det.
|
Jeg er helt enig i det du skriver der!...
Folk har mange "kvaler".. De har mange idéer til hvordan alt kan blive bedre, men hvis man bare kan tænke lidt, er det KUN ting de for udbytte ud af! ..
- Ligesom de folk der lever på "falske" penge.. Ergo, dem der får penge for at gå hjemme og lave ingenting. Kom da igang, tag nogle chancer, ellers kommer i aldrig videre! ;-)