Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem tilbyder ubegrænset internet..?

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Så læs mine indlæg igen! Teleselskabet 3 lukker IKKE din forbindelse. Produktet er sådan her, med lidt andre ord:

Fra 0 - 20 Gb har du en hastighed på eksempelvis 7,2Mbit pr. månede
Over 20 Gb har du en hastighed på 200kb/s pr. månede

Det samme gør sig gældende for Oister. Men her er grænsen bare 10 Gb! Tilgengæld har du kun en hastighed på 2Mbit , og derfor forbruger du ikke trafikken så hurtigt.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Tilmeldt 13. Apr 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:59

Ønsker fast ADSL,bredbånd, altås via telefon stik...ingen mobil bredbånd

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:38
Biryani:

Hej.. Køb fibernet ved din lokale energi udbyder.. 50/50mbit til små 300 kr pr md.. Og du kan bruge det så meget du vil..
Mvh FLØDEBOLLEN.
Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 13:57

Biryani:
Jeg har snart læst forskellige udbyder af internet. De skriver alle de tilbyder ubegrænset internet, men når man læser nærmere er det ikke ubegrænset..

Hvis det er normalt bredbånd du mener, altså f.eks. ADSL, fiber, Kabel osv. så har jeg ikke hørt om nogen der har begrænsning på flatrate. Hvad mener du de skriver, som gør at det ikke er ubegrænset ?

Jeg er storforbruger af båndbredde, men er >aldrig< blevet smidt af nettet af nogen af de udbydere jeg har haft...

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 15:57

--

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:08

Casper, IOOS Internet:

Jeg år udfra du mener mobilt internet? De fleste tilbyder en form for ubegrænset internet, men når du rammer et vist forburg bliver din hastighed nedsæt væsentligt. Så der er ikke tale om de lukker din forbindelse totalt. I øvrigt er det ikke noget som de gør konsekvent.

Oister har en forbrugsgrænse på 10Gb (dem bruger jeg selv). Det er et lavprisselskab i forhold til 3, men de bentter samme netværk, så du får ikke bedre dækning end hvis du købte 3.

3 har en forbrugsgrænse på 20Gb før de nedsætter din hastighed. Der regnes med ca. 50 mb for at surfe i 3,5 time.

Med venlig hilsen
Casper Schneidereit

Der blev din reklame lige en tand for "fed" Casper... du ved godt han ikke skrev om mobilt internet.. Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 16:10

til gengæld fik han endnu en side med indgående links til hans sider :).

Til trådstarter: jeg har aldrig set en bredbånds udbyder (ikke trådløs) der har begrænsning på trafikforbruget. Jeg selv har en 25/2 forbindelse fra YouSee, og der er frit forbrug så vidt jeg ved. Jeg bruger internettet mange timer dagligt og til mange forskellige formål, og jeg har flere maskiner koblet på nettet samtidig.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:10

flødebollen:
Biryani:

Hej.. Køb fibernet ved din lokale energi udbyder.. 50/50mbit til små 300 kr pr md.. Og du kan bruge det så meget du vil..

Aldrig -.ingen der køber dem slags forbindelser til den pris får lov til at belaste dem maksimalt 24/7.

Køb ren argan olie her

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:12

--

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 16:14

gweb:
til gengæld fik han endnu en side med indgående links til hans sider :).

Håber jeg så bliver blandt de sidste via Amino, for ellers kan det jo hurtigt ende som latterligt reklame spamsite.

Køb ren argan olie her

Side 2 ud af 5 (47 indlæg)