Jeg er åbenbart stadigvæk regnskabspligtig på trods af at min virksomhed hverken har haft indkomst eller udgifter i hele 2008. Jeg søger derfor efter en revisor der kan lave et regnskab for mig der kan tilfredsstille de offentlige myndigheder. Jeg leder (naturligvis) efter en der kan ordne det hurtigt og billigt, da virksomheden pt. kun eksisterer på papiret bortset fra et varelager.
Jeg håber at der er en revisor derude der har tid til mig.
Nu ved jeg ikke om du bare skriver revisor, fordi det gør alle der skal have lavet lidt regnskab, eller om det drejer sig om et selskab med pligt til at bruge revisor.
men såfremt det er et enkeltmandsvirksomhed eller et selskab der har fravalgt revisor, så kan vi godt hjælpe dig med det. Det vil selvfølgelig koste en lille smule alt efter hvad der skal laves. uxden at ville hænges op på det inden jeg ved mere, vil jeg anslå at vi skal have et sted mellek kr. 1.500,- og 2500,- for det stykke arbejde.
Jeg har et ApS og jeg burde have fravalgt revisor, men jeg er ikke sikker på, at det er blevet meddelt til de rette myndigheder. Min tidligere revisor sagde at han ville tage sig af det, men jeg ved ikke om han rent faktisk gjorde det. Jeg er ikke helt sikker på, hvordan jeg finder ud af, om de offentlige myndigheder også er med på, at jeg har fravalgt revisor.
Der skal ikke laves særlig meget. Jeg har et varelager, men det er det. Kan du hjælpe med det for så er du meget velkommen til at kontakte mig på christina@wetterberg.dk så vi kan tale nærmere.
Jeg er åbenbart stadigvæk regnskabspligtig på trods af at min virksomhed hverken har haft indkomst eller udgifter i hele 2008. Jeg søger derfor efter en revisor der kan lave et regnskab for mig der kan tilfredsstille de offentlige myndigheder. Jeg leder (naturligvis) efter en der kan ordne det hurtigt og billigt, da virksomheden pt. kun eksisterer på papiret bortset fra et varelager.
Jeg håber at der er en revisor derude der har tid til mig.
På forhånd tak.
Hej
Du skal være velkommen til at sende mig en mail på info@erhvervs-consult.dk.
Det er ved at være sidste udkald, da fristen for indsendelse af årsregnskabet er 31. maj 2010.
Ja så haster det vist, jeg har desværre først fået brev fra Skat i dag angående min pligt til at indsende årsregnskab. Det er også kun to måneder siden jeg skrev til dem og spurgte.