Det tror jeg nu heller ikke, men tit er det sådan at kunden tror de får samme kvalitet i en billig løsning da udbyderen også tit markedsfører det sådan. Jeg støder rigtig tit på at udbydere af billigløsninger skriver på hjemmesiden at de har danmarks bedste CMS, eller at de tilbyder unikke kvalitetsløsninger til fx 2000,- Men det er et svært marked for kunderne, forstået på den måde at pris ikke altid afspejler det man reelt får for pengene. jeg hører tit at folk har betalt op imod 150.000 kr for en shop eller et CMS som kan stort set det samme som alle andre, og i 90% af tilfældene kan de noget mindre. og samtidig i rigtig mange tilfælde er kvaliteten heller ikke de 150.000 værd. Jo det mener jeg måske også. Men omvendt, når man starter ud som eksempelvis webdesigner, skal man jo lærer en del for at komme op på et vidst niveau. og dermed vil der i de fleste tilfælde alligevel være designs og kvaliteter som ikke afspejler det man i virkeligheden arbejder sig hen imod. MVH Kim |
Måske jeg ikke har forklaret det godt nok.
Det korte af det lange. hvorfor bruge tiden på 10 hjemmesider end at bruge den samme tid på 1 - 2 hjemmesider også få lært detaljen eller laver bare give sig tid til dem.
end man bare at "haster" igennem 10 hjemmesider.
Når alt kommer til alt. Så koster det hverken mere eller mindre. for de 2.000 gik udelukkende til udgifter til domæne/webhotel osv. (som jeg forstod det i den debat der bliver henvist til)
men vis det er helt nede på det plan der hedder "jeg skal lave min første hjemmeside, nogle der vil købe den"
så er det vel fint nok. Men fik den forståelse det ikke forholdte sig sådan. Men mere at de faktisk godt viste hvordan det hele hang sammen til en vis grad :)
Med venlig hilsen
Søren Romlund
Bliv gratis medlem