Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på søgeoptimering

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg og min kone skal til at åbne en webshop med børnetøj. Da jeg kan forstå at det er et marked med mange konkurrenter må vi hellere fra begyndelsen købe os til professionel hjælp til søgeoptimering og linkbuilding da jeg har forstået at  det er meget vigtigt for at få en god plads i Google.

Derfor vil vi gerne have tilbud på hvad det skal koste. Vores webshop kommer til at have to "store" mærker og tre mindre kendte mærker. Shoppen er en Magento-shop hvis det gør en forskel

Vi tager gerne mod både tilbud og forslag til strategi enten herinde eller på mail boernebutikken@gmail.com

På forhånd tak

Frederik

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 03:04

Børnetøjet:

Da jeg kan forstå at det er et marked med mange konkurrenter...

Hej Frederik

Har I råd til at konkurrere?

Hvorfor starter i en webshop op i "det værst tænkelige marked" når "alt andet" er meget lettere at arbejde med?

Er det fordi I ikke har et begreb om hvor hård konkurrencen i virkeligheden er?

Det er ikke for at provokere jeg spørger men for at forstå, hvad der får folk til at gøre som jer.

Venlig hilsen

Christian

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 04:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Velkommen til et hårdt marked! Det er sejt, at I kaster jer ud idet - men hvorfor ikke? Der er også nye spillere på andre hårde markeder, og nogle af dem render med det hele, fordi de gør tingene tilpas professionelt og anderledes. Giv den gas!

Rigtig meget held og lykke med det!

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2237
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 05:46

Yes! Op på hesten og der u´ a´! :)

Kristian Ole Rørbye

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 19:07

Du bør læse dette indlæg af Morten Vadskær, det vil nok hjælpe dig. Det er en branche med meget konkurrence men....best beat first Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 133
Fra  KompetenceKanalen A/S Skrevet kl. 23:11

Jeg er enig med Rosenstand, giv den gas.

Der skal ikke herske tvivl om det høje konkurrendeniveau og jeg er ikke i tvivl om, at I vil have stor glæde af de to "store mærker," da det er med dem I kan stjæle markedsandele.

Jeg har haft vældig meget med børnetøjsbranchen at gøre gennem årene og der skal ikke herske tvivl om, at platformen i jeres forretning skal være ganske god for at I får skabt jer en sund forretning. Gøres det rigtigt, er der til gengæld også et ganske betragteligt potentiale.

SEO-mæssigt er der nogle eftertragtede søgeord, som for selv de mest omhyggelige SEO-folk vil være utrolig svære at få placeringer på -  "børnetøj" er ét af dem. Hvis vi kaster et blik på konverteringen er det tilgengæld på mærkerne man får de bedste resultater, selvom den overordnede søgevolumen er mindre.

Jeg vil på det varmeste anbefale at I fra start får sat tracking op på siden, så I får indblik af såvel brugeradfærd som konvertering. Herefter vil det være fornuftigt at etablere Google AdWords kampagner. Undlad for alt i verden søgeord som babytøj og børnetøj i disse kampagner, da I ellers vil betale for dyre klik med lav konvertering, hvilket aldrig er at fortrække.

Jeg vil gerne hjælpe jer med søgemaskineoptimeringen, men jeg har brug for at vide lidt mere om projektet og de mærker I vil forhandle, så jeg forhåbentlig kan levere en løsning der vil efterleve jeres forventninger.

Mange hilsner,

Mathias.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)