De har humor de kære Googlepeople: Læs blot her:
Med automatisk budgivning justerer AdWords-systemet automatisk dine bud, så du opnår det størst mulige antal klik inden for dit budget. Der kan ikke angives en bestemt budpris pr. klik (CPC-bud). Du kan dog sætte en øvre grænse for CPC-bud for hele din kampagne. Dette er CPC-budgrænsen. Hvis du f.eks. angiver en budgrænse på 4,00 DKK, vil AdWords-systemet aldrig byde over 4,00 DKK på dine vegne for et enkelt klik. Hvis det er vigtigt for din virksomhed, at du holder styr på prisen på individuelle klik på din annonce, er det en god ide at angive en CPC-budgrænse. Hvis du f.eks. sælger et produkt, der koster 40 DKK, ønsker du måske at angive en CPC-budgrænse på 40 DKK, så du aldrig betaler mere end det for et klik. Ved at sætte en grænse, kan du bedre styre din prissætning, men det vil muligvis også påvirke positionen af dine annoncer eller antallet af klik, som dine annoncer modtager. Hvis du vælger ikke at angive en prisgrænse for klik, fungerer automatisk budgivning som normalt og vælger de maksimum CPC-bud, som vil give dig de flest mulige klik inden for dit budget.
Det er selvfølgelig det med fed skrift jeg syntes er "morsomt" |
Nej, Google er ikke helt uden humor.
Se også på Google Maps, punkt. 24 :-)